Wie kan mij vertellen hoe die rijd DE NUNA

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moederLynn, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Hoi,

Ik ben erg benieuwd of ik de moeite moet nemen om ver weg te rijden voor een nuna? Wij zijn op zoek naar een luxe buggie die heerlijk rijd...zelfs hebben we nu de maclaren techno en ik vind hem niet fijn rijden....oja en hij moet wel op de fiets kunnen en schijnbaar kan de mutsy spider dat niet...

alvast thanx

2. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ik was er zelf ook zo weg van, totdat ik hem bij een babywinkel zag staan. Vond het zo`n plastic ding, veel minder mooi dan op de plaatjes. Rijden heb ik een klein stukje gedaan, vond het eerste gezicht al zo tegenvallen. (maar dat is mijn smaak he)
    Ik heb nu een bugaboo bee. Rijd heel fijn en ik zit er zelfs aan te denken mijn grote mutsy weg te doen.

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    :D
    Hier heb ik hem al!
    hahaha grappig dat stukje! Hij is gemaakt van oude matriale dus ook goed voor het milieu ;) hij heeft overal verring en kogellagere wieltjes...hij kan fijner op de fiets en her aller belangrijkste mijn zoontje zit er heeeeeerlijk in!

oja en ik heb zelf ook een bugaboo....die gebruik ik voornamelijk maar de nuna kan op de fiets daarom vielen er andere weer af....dus er was niet veel over ook niet....maar hij rijd heerlijk hoor!!!:) maar niet zo lekker als de bugaboo!!!

Deel Deze Pagina