Tips winkels baby uitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marittt, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik ben me nu alvast aan het orienteren voor de babykamer en alle spulletjes. Hebben jullie tips?
    Leuke winkels, leuke internetstores, foto's van jullie babykamer etc...

Marit

2. Wij hebben gisteren bij bebeluna de babykamer gekocht en dat scheelde toch behoorlijk wat in prijs de aanbieding is tot aanstaande maandag het is de kamer altea van wft voor € 795

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  4. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    bij ikea heb ik allemaal leuke kleine spulletjes gehaald, zoals een vloerkleed, lamp, knuffels, enz.

daarvoor moet je trouwens wel echt naar ikea gaan, want op de site staan al die spullen niet :p

ik heb zelf trouwens niks bij baby dump besteld, maar veel mensen klagen erover ( ze houden zich niet aan de levertijd of spullen zijn niet compleet/ kapot) ik geloof dat er ook een topic over is.

groetjes ;)

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wij hebben alles gekocht ( meubels en kinderwagen) bij Babydump......en heel errug tevreden...afgeleverd op de levertijd en toen ik belde omdat er een schuurtje in de bekleding zat van de wandelwagen werd er gelijk kosteloos een nieuwe besteld..ook met de mutsy trafler (soort maxi-cosi) was wat mee...fabrieksfoutje konden zij niets aan doen gelijk een nieuwe gahd...dus perfect geholpen daar....
    wij hebben de kamer van de budgetafdeling gehaald...staat een foto van in me album wil je meer zien stuur dan ff een pbtje
    rest bij prenatal en hema

7. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Babymax in Veenendaal, absoluut de goedkoopste en anders Babydump met laagste prijs garantie.

Voor uitzet veel bij Hema gekocht. Goed en goedkoop.

Deel Deze Pagina