Ik was vandaag bezig met ons Kinderwagen, en nu vroeg ik mij af hoe jullie hem klaar maken met deken en laken? Leggen jullie de deken dubbel of hoe werkt dat? Is er geen site waar ze het op aangeven?
Kan mij dan niemand helpen, iedereen heeft toch een kinderwagen... Het is misschien een stomme vraag, maar toch wil ik graag advies?
ik kreeg er een hoeslakentje bijgeleverd, ik ga een lakentje voor wieg gebruiken met daarop een dekentje in het hoeslakentje, en op het matrasje eenhydrofiele luier, makkelijk te verschonen denk ik. maar idd nergens staat hoe en wat
Oja en mijn matrasje is niet zo dik dus ik doe onder het matrasje een molton leggen of een fleece deken ofzoiets dan ligt de baby zachter en trekt het vanonderop niet de kou aan.
Ik heb er gewoon 2 hydrofiele luiers inliggen over het matrasje (met hoesje), dan een lakentje met een dekentje. Als het erg koud is kan ik er nog een dekentje bij opgooien evt. maar dat zien we ter zijner tijd wel.
Ik heb een klein dekbedje voor in de wagen. Ook voor op het matrasje een hydroluier en dat van die fleece deken dizzy ga ik ook doen. Goede tip!
Ik gebruik de Wrapper van Lodger. Echt ideaal! Geen gedoe meer met lakentjes en dekentjes. En ook geen gewurm meer met onhandige winterjasjes. Gewoon een mutsje op en een dasje om en dan hop in de Wrapper. Zo ligt m'n beeb rondom helemaal lekker warm (zie m'n album)