Ik kan het niet meer terug vinden, maar welke kerstmarkten in duitsland waren ook alweer het leukst? Ik bedoel dus de kerst reisjes na duitsland voor een dagje shoppen!
Ik zeg Dusseldorf, kom ik al jaren, en buiten de kerstmarktjes is het ook gewoon nog een leuke stad om te shoppen dus erg leuk
Dat ligt er een beetje aan wat je wilt. Vorig jaar naar Düsseldorf geweest en dat vond ik veel te massaal, dus dat hoeft mij mij niet meer. Ook eens in Münster naar de kerstmarkt geweest, was al leuker en dit jaar ga ik naar een klein plaatsje.
Köln is leuk! Maar mijn favoriet blijft Duisburg. Gewoon omdat je niet helemaal tegen elkaar loopt. Ik haat het wanneer ik voor de zoveelste keer Glühwein over mijn schoenen krijg!
wij die ieder jaar keulen dusseldorf en oberhausen aan. dit jaar gaan we ook naar munster en insbruck en rattenberg (is wel oosterijk) maar nu moet ik er bij zeggen ik ben echt kerstmartk gek dus ik vind het heerlijk om een dagje overheen te struinen. we gaan ook speciaal vaan de kerstmarkten naar oostenrijk
Ik ben alleen maar in oberhausen geweest in center-O met de kerstmarkt. Dat is wel gezellig! Ik denk dat wij dan dit jaar een keer naar Düsseldorf gaan
Toch veel dusseldorf liefhebbers lees ik wel. Oberhausen wou ik eerst heen, maar vele zeggen dat het toch wel tegenvalt....
Oberhausen is gezellig, maar wel zo vreselijk druk, dat wij er niet meer heen gaan! Maar wellicht als je op een doordeweekse dag gaat is het misschien wel te doen? 2 jaar geleden waren we erop een vrijdag (geloof ik) en vorig jaar op zaterdag, nou dat was echt niet leuk meer!
Kan iemand misschien vertellen wat er zo allemaal ted oen/te zien/te koop is op een kerstmarkt? Wij wonen heeeeeel dicht bij de Duitse grens, maar zijn nog nooit naar een kerstmarkt geweest. Vooral omdat we dan alleen maar ballen, slingers en kaarsen verwachten. Klopt dit? Hoor het graag, ben wel nieuwsgierig
Oh wij vonden dusseldorf juist erg klein en tegenvallen haha. Keulen vonden we veel leuker. Oberhausen is ook leuk!
Wij gaan dit jaar naar dusseldorf dus kan nog niet vertellen of deze leuk is. wij gaan hier heen omdat er een leuke hotel aanbieding was.
Klein ?? Dan heb je dus niet heel Dusseldorf gezien want het is echt niet klein, je hebt buiten op iedere hoek een kerstmarkt en buiten de marktjes om heb je ook de '' normale '' winkels. Maar goed iedereen beleeft het op een andere manier
duisburg is ook heel leuk maar dan moet je de knuellermarkt niet overslaan. is echt een hele leuke winkelmet kerstspullen.
Ik ben jarenlang naar Dusseldorf geweest maar zijn daarna overgestapt op Keulen. Voor mij is het echt Keulen!