Al tijden probeer ik die vieze gele vlekken uit mijn witte kleding te krijgen. Ik heb echt alles geprobeerd, shout, glansspoelmiddel, ossengal etc. Niets werkte, tot ik de volgende tip kreeg. Maak van poeder van wit wasmiddel een papje met een beetje water. Ik heb dash stralend wit (dash stralend wit vlekverwijderaar - Google zoeken) gebruikt. Maak de gele plek nat en wrijf dit in met dit papje, even goed in de vlek masseren, laat alles een nachtje liggen en was en daarna normaal met de witte was. Ik heb net mijn witte was eruit gehaald en heb zowaar een dansje gedaan. Mijn gele vlekken zijn weg! Kan met gerust hart weer mijn witte kleding aan. Wilde dit even met jullie delen, aangezien hier vast wel meer dames, en heren, last van hebben.
Top! Ga het gelijk halen. Heb nu de deo van nivea speciaal voor witte en zwarte kleding, heb nog geen 'nieuwe' vlekken...
Ja ik heb inmiddels ook andere deo, dat lijkt ook wel te werken! Maar nu heb ik weer een frisse start.
Ik ga het proberen! Andere deo is voor mij helaas geen optie, ik heb extra goede deo nodig, if you know what i mean
Moet je gewoon het papje maken met het wasmiddel voor witte was? Of de vlekverwijderaar voor witte was?
Dat van dash is een combinatie, ik dacht laat ik voor de zekerheid een extra sterk product nemen. Maar ik geloof dat het ook gewoon kan met poeder voor de witte was. Fenneke, ja snap wat je bedoelt. Ik loop ook elke keer te stuntelen welke deo goed is voor me. Ik reageer heel snel verkeerd op deo's. Ik ga er dan juist van stinken.
Als het witte was is laat ik het een tijdje in de vanish staan.. maar dus wel echt een tijd. Verder zeggen ze dat de zon de beste vlekverwijderaar is, maar die is helaas op vakantie Maar voor de gekleurde en zwarte was onthoud ik 'm wel even.
Het schijnt dat vaatwastabletten hier ook voor helpen. Heb het nog nooit geprobeerd, maar las het ooit eens ergens.