Branderig gevoel in vagina 3 weken na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door karretje87, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karretje87

7 jan 2013
    6
    0
    0
    zwanger zijn :-)
    ermelo
    Hallo,

Ik zit met een brandende vraag :))
    Ik ben 3,5 week. Geleden bevallen van mijn eerste kindje.
    Ik heb een goede bevalling gehad maar ben daarna gehecht op de ok omdat ik vrij hoog en diep was ingescheurd.
    Afgelopen dinsdag ben ik terug geweest naar de gyneacoloog omdat ik ontzettend pijn had van de hechtingen. Dit bleek wel te kloppen want er waren twee hechtingen aan elkaar vast gaan zitten nadat deze hechtingen weg waren ging het erg goed. Nu helaas weer een erg branderig gevoel in mn vagina (binnekant en binnekant schaamlippen denk ik) is dat normaal?
    Hoe lang kan dat duren? En het pijnlijk blijven vinden van de hechtingen hoe lang gaat daar overheen? Ik hoop echt wat van jullie te horen want ik kan bij niemand terecht...
    Groet

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het verschilt heel erg hoe lang het kan duren. Het branderige gevoel kan ik niet precies plaatsen. Klinkt als schaafwond na bevalling maar dat zou nu wel dicht moeten zijn. Als je daar echt hechtingen hebt zitten kan het wel daar door komen. Het is in ieder geval nog niet heel raar dat je er nu nog last van hebt. Ik zou het nog even aankijken tot de nacontrole.

groeten Evelien

Deel Deze Pagina