ik heb een vraagje.... Ik wil een voedingsbh gaan aanschaffen, maar welke maat moet ik nemen? Ik heb nu maat 90D maar moet je een voedingsbh nou dan groter kopen? Ik weet het ff niet meer
Ik kreeg toen ik zwanger was grotere cup dus had groter gekocht. Maar nu is ie beetje aan de kleine kant. Dus geen idee hihi
Ik heb nu cup DD/E en heb 3 bh's gekocht met cup E, maar ze zitten nu een heel klein beetje aan de ruime kant. In 2 ervan zit heeeeeel veel rek, dus handig voor de dagen met stuwing, de ander zal na de ergste stuwing wel goed zitten denk ik (hoop ik) Ik heb ze bij Triumph gekocht, daar is het tot 16 november 3 halen, 2 betalen. Ze hebben me echt heel goed geholpen daar! En in verhouding niet zo duur (was nu ong. 60 euro kwijt)... want helaas kunnen wij niet bij de Hema terecht (alhoewel, jij misschien net wel? Maar zijn een beetje krap denk ik...)
Ik vind de bh's van de Hema alleen zo krap. Of misschien heb ik grotere borsten dan ik zelf denk, dat kan ook nog
Bij Livera hebben ze een hele mooie witte, van kant. Zit geweldig en is in de aanbieding momenteel! Ik heb de omvang een maatje kleiner genomen (80 ipv 85) en de cup een maatje groter (D ipv C) en hij zit me als gegoten, nog nooit zo'n lekker zittende BH gehad!
Ik heb ze voor de zekerheid wel een beetje op de groei gekocht, want ik ben bang dat wat nu lekker zit, straks iets te klein is... Maar als er genoeg rek inzit zal het wel kunnen, alleen is dat bij kant niet zo vaak. Ik heb er 1 van kant en 2 'stretch' bh's, die van kant hoop ik na de ergste stuwing aan te kunnen, voor die tijd niet.
Ik heb hem ook een beetje op de groei gekocht. Bij de hunkemoller volgens mij. Daar gaan ze in ieder geval tot erg groot. Ik heb nl. 75 of 80 (weet niet meer) F. Betaalbaar en zit nu al prima, maar er is zeker ruimte voor iets meer borst...
Meiden bedankt voor de reacties Ik zal hem dan ook wat groter gaan kopen, is het dan verstandig 2 cupmaten groter te doen of hebben jullie 1 cupmaat groter gedaan?
Ik zou 1 cupmaat groter doen, of in ieder geval een bh die nu ietsjes te ruim zit. Koop dan een lekker rekbaar stofje, dan kan je die met stuwing aan en daarna ook nog. Mochten je borsten toch iets groter zijn zolang je borstvoeding geeft, dan passen ze tenminste. Ik heb er nu dus 1 (met kant) waarvan ik denk en hoop dat ik 'm aankan, maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Die andere twee met super stretch stof zullen zeker wel passen.
Hoi Kreeftje, Ik heb Bh's in de maat die ik ook in de laatste weken van de zwangerschap had en die zitten prima. Dus ik zou hooguit 1 cupmaat groter nemen maar geen 2. Alleen met stuwing de 3e dag na bevalling zijn je borsten even enorm (was bij mij zo) maar toen kon ik echt geen BH verdragen, was veel te pijnlijk. En toen voeding goed op gang was waren mijn borsten weer zelfde maat dus als in zwangerschap. Succes met de laatste loodjes!
Meiden bedankt, dan kan ik in ieder geval gaan kijken om een voedingsbh! Dan is de hele uitzet compleet........dit stondt alleen nog op het briefje.