Hey meiden, Ik heb de hele tijd al krampen onder in mijn buik word er helemaal gek van ik kan geen houding vinden waardoor die krampen minder worden... Heb ook al de hele tijd een harde buik die maar niet weg wil gaan... ben net onder de douche geweest en ik dacht dat het minder was geworden maar het komt dus gewoon weer terug.... .... ik word er een beetje down van... heeft iemand nog tips wat ik kan doen? ik moet morgen naar de VK dus misschien kan zij me nog tips geven... Denk trouwens niet dat het weeen zijn hoor want dat denk ik namelijk bij elk krampje wat ik heb dus nu vertel ik de hele tijd tegen mezelf dat het niets is en dat ik gewoon mijn bed in moet gaan... Maar het lukt niet ... Hellup EDIT: Heb trouwens ook last van hartkloppingen..... erg irritant.... zucht.... ale:
Hallo, helaas heb geen tips voor je. Wou je gewoon even sterkte wensen en hopelijk heb je toch een goede nacht. Krampen kunnen zoveel dingen zijn, wellicht je darmen of zo. Succes meid, ook morgen bij de vk. Nog maar een paar weekjes!
Kunnen je darmen zijn of indalingsweeen zou het ook kunnen. Ben benieuwd wat je vk zegt. Groetjes Anna
humm het klinkt wel echt als weeen. je kan ook voor de zekerheid even je vk bellen om te vragen wat het is! succes ermee!
Hey meiden, nou heb echt een kut ( pardon ) nacht gehad ik ben om 3 uur wakker geworden en ik was klaar wakker ik heb tot 5 uur vanmorgen tv liggen kijken beneden ik ben daarna weer naar boven gegaan en toen mijn vriend vanmorgen om 6 uur weer moest werken was ik klaar wakker... Mijn vriend was zo lief voor me hij wilde thuis blijven voor me om me te kunnen verzorgen wat lief he.... Krampies zijn denk ik inderdaad mijn darmen want ik hoor het rommelen in mijn buik... Gelukkig mag ik vanmiddag naar de vk toe kan ik weer ff mijn hartje luchten