prik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gerlinde, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    heb net gehoord dat er weer twee gezonde kinderen zijn overleden door de mexicaanse griep vind dit best eng idee
    vorig jaar zijn mijn man en ik wel ingeent onze zoon was nog te klein
    nu is mijn vraag zijn we zelf nu nog beschermt of moet je weer inenten
    en kun je je kind ook laten inenten als je het zelf betaalt zou het echt een fijner idee vinden als hij is ingeent
    want ze zeggen dat nu alleen risicogroepen worden geent en er geen reden is voor paniek maar die mensen hebben zelf denk ik geen kinderen
    want willen ze eerst wachten tot er meer mensen overlijden

2. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Het schijnt een milde griep te zijn. Zelfs minder sterfgevallen dan met gewone griep die elk jaar weer komt.
    Vergeet niet dat de media een hoop opblaast.. 2 aan 'mexicaanse' griep (het heeft een 'exotische' naam dus we gooien het in de krant) vs 1000 aan gewone griep waar je niets van hoord.

Daarnaast bleken die miljoenen entingen die nederland 2009 had ingekocht mocht het een pandemie worden, nieteens te 'werken'

ik zou het zien als gewone griep, en dus niets extra's aan doen als je ook voor de 'nederlandse' griep niets doet ;)
    (vooraf bedoel ik hier mee)

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Of je nog bescherm bent weet ik niet, omdat een virus altijd kan muteren dus het kan best zijn dat jullie ook niet meer beschermd zijn. Ze geven de gewone griepprik ook niet voor niks ieder jaar.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Als het je dwars zit moet je even met de HA bellen

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het schijnt dat het virus nog niet gemuteerd is. Dus als je ingeent bent vorig jaar, dan zit je voorlopig nog safe.

En iedereen die de gewone griepprik heeft gehad, is ook weer ingeent tegen de mex. griep.

Deel Deze Pagina