Jersey's Place

Discussie in 'De lounge' gestart door mamalijntje, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wie o wie is er bekend met deze website??? Wij zijn dus al eeuwig op onze geboorte bedankjes aan het wachten maar niks en niks...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik kan de site geeneens bekijken (hij geeft een virusmelding aan) maar dat doet mijn pc vrij snel hoor..

Heb je al gemaild / gebeld? en wat zeggen ze, kan je ergens ervaringen achterlaten (heb je die gelezen en als ze daarop niet reageren kan je zelf wat achterlaten)

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja klopt ook dat idd.. Maar ik heb gemailt, SMS gestuurd. Gebelt maar helemaal niks. Baal als een stekker want ik had voor mijn werk bedankjes laten maken.

Ik had wel gezien dat ze twee weken dicht geweest zijn ivm vakantie maar nu onbereikbaar.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat heb je precies besteld?

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Myn virusscanner is verlopen dus die heb ik niet maar zelfs mijn laptop geeft aan dat ik die site niet mag bekijken wegens gevaarlijke inhoud die schade aan de computer zou kunnen brengen.. Heb geen ervaringen met die site, ook nooit van gehoord eigenlijk! Wel heel erg dat ze niets meer laten horen, misschien nog een aantal maal proberen? Evt. met een ander nr?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    20 doosjes met chocolaatjes..

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heb je al geprobeerd om met "geheim" nummer te bellen? ik zat op hun site te kijken en ze hebben ook in verschillende media gestaan dus op zich zou je denken dat ze wel zouden reageren, echt raar!!

Deel Deze Pagina