Prikjes in de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Olove, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey Meiden,

ik heb al een aantal weken dat ik prikjes in mijn buik voel beetje rond mn navel..wat zou dit toch kunnen zijn..groei prikjes doo rhet groeien van mn buik?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

het groeien en rekken van je spieren, huid etc. kan geen kwaad ;)

3. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    mmhmm..had gehoopt dat het de beebs waren hihi ;)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

zou ook kunnen hoor! haha, daar had ik nog niet aan gedacht, ik weet niet of je baarmoeder al tot je navel komt rond deze termijn, dat zal met een tweeling wel anders zijn?

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,
    bij mij is het ter hoogte van de eierstokken volgens mij. Lijkt wat op spierpijn..
    Maak me er ook best zorgen om.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

prikjes is je huid die aan het rekken is.. Gen zorgen maken.. hoort erbij.

Bij mij als het nu prikt weet ik zeker dat er 1 dag later een hele mooie striae streep staat. haha

7. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @luna, bedoel je dan niet steken? Die heb ik ook hoor rechts voornamelijk..maar dat schijnt echt bandenpijn te zijn..want die zitten ook op die hoogte..niks om je zorgen om te maken.

@mymiracle, volgens mij zit het wel al bij mn navel..maar iedereen hoor ik over vlinder gevoel en plopjes etc etc..dus het zullen wel groei prikjes zijn

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Luna 1

Gefeliciteerd. Zie dat je ook zwanger bent. Volgens mij gaan we aardig gelijk op.
    Ik heb die pijn ook gehad (sinds gisteren niet meer) en toen ik belde om een afspraak te maken bij de verloskundige, vertelde ze mij dat dit idd bandenpijn/groeipijn is. Heeft te maken met het oprekken van je baarmoeder.
    Schrik b.t.w. ook niet van een klein beetje bloedverlies rond week 4 tot 6. Dat schijnt de innesteling te zijn.

Weet je al wanneer je uitgerekend bent?

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Olove, bedankt voor geruststellen.

Curly, jij ook van harte gefeliciteerd! Dus jij had die steekjes ook. Bij mij is het nu ook weg. Heb eigenlijk bijna nergens meer last van dus nu kan ik me daar weer lekker druk om gaan maken. haha
    Wat erg eigenlijk hé.

De verloskundige dacht 9 oktober maar omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig is kan ik dat pas zien bij de echo. Hoest verder met de kwaaltjes?

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Hoi Luna,

Ik heb verder ook geen last van kwaaltjes gelukkig, ik ben 18 oktober uitgerekend. Ik heb 10 maart afspraak bij verlsokundige, dus hoor dan definitief. Geen kwaaltjes is alleen maar goed. Als je alleen maar misselijk bent, wordt je het denk ik ook wel zat ;)

Dus maak je niet druk en geniet. Volgende week 9 maanden beurs in de RAI....

Deel Deze Pagina