Mijn kleine mannetje is zo zielig hij hoest en wil niet eten hij heeft net weer wat gedronken sinds gisteren avond een uur of 5 hij heeft ook een kuurtje gehad voor zijn luchtweg infectie. Maar hij is zo zielig hij heeft pijn en kan niets voor mijn mannetje. Als hij morgen nog niet goed om de 2 uur eet moet ik om 10 uur weer bellen.
Jeetje wat zieleig voor je mannetje. Als zo een kleintje ziek is voel je je echt machteloos. Heel veel sterkte en beterschap gewenst. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan en voelt hij zich snel weer wat beter.
dit gaat heel erg rond mijn ventje van 10maand heeft sinds een week ook hoesten piepen overgeven koorts en antibiotica gekregen een een pufje kreeg er oorontsteking bij en is nog opgenomen geweest..
Hij is nou nog zieker geworden hij heeft veel moeite met ademen en is net nog bij de ha geweest hij moet 2 keer puffen met ventolin en 2 keer met flexotide en dat vanacht en morgen ochtend ook weer en morgen om 12 uur weer bij de ha
gadver.. beterschap! goed in de gaten houden hoor want (teminste bij mij) sturen ze je van het kastje naar de muur ik weet niet wat het is maar deze symptomen gaan erg rond wij mochten gister weer weg uit het ziekenhuis maar werd ook een 6 maand oude baby weer opgenomen met dezelfde symptomen..
Nou hier heerst het rs virus weet niet of je dat ken. Zo niet voorlichtingsmateriaal RS-virus (Infectieziektebestrijding) Ik hoop dalijk toch meer te horen want hij drinkt maar 10 cc afgekolfde melk en spuugd de helft dan weer uit. Ik geeft het hem dan met een spuitje. Hij kan niet goed uit de borst drinken. Normaal drinkt hij wel 20 minuten á een half uur. Vanmorgen 1 hooguit 2 minuten maar hij krijgt er niet veel uit.
ik hoop het ook voor je dit rs virus lijkt er inderdaad op misschien dat dat het is mijn zoontje had er dan een fikse oorontsteking bij en knap nu pas een beetje op.. hoop dat je kindje gauw beter is want dit is ook niks!