Nou ik kan me aansluiten bij de jankende moeders club Sem kreeg vanochtend zijn 2e prikjes....en mama zat fijn mee te huilen... vreselijk zeg....de verpleegkundige liet me wel merken dat het niet erg was en dat heel veel moeders dat doen....maar toch haha... Bij de 1e prikjes had ik dat niet...en nu wel...bah... Het is ook zo zielig! Gaan ze eerst leuk met hem spelen en vrolijk doen...en dan opeens zo'n dikke spuit in allebei de beentjes...Arm kind..
Erg hè? Hier nog zo eentje... ik had 't ook, bij alle prikken tot aan de laatste (BMR + MenC). Mijn vriend gaat altijd mee om wat morele steun te bieden . Vorige week moesten we voorlopig de laatste halen en ik zat alweer in de zenuwen. Mijn vriend hield Dennis deze keer vast en echt, het ging sneller dan de tranen mij in de ogen konden schieten, haha!! Dennis huilde ook maar heel even, het ging te snel om te beseffen wat er gebeurde denk ik. Ik was dus erg blij met de arts deze keer!
Hier nog 1 hoor. Ben ook blij dat we voorlopig niet meer hoeven. Mijn moederhart breekt als ik haar zo zie.
Vandaag hebben we hier de derde prikjes gehad. Echt zo zielig. Het ergste vind ik nog dat als hij de eerste heeft gehad hij heel zielig begint de huilen en er dan weer één krijgt. Vandaag was hij wel redelijk snel weer stil na de prikjes dat was vorige keer wel anders.
gelukkig ben niet alleen... ik moet volgende maand alweer...zie er nu al tegenop... en idd...wat je zegt...dan krijgen ze eerste het ene prikje...en daarna nog 1...alsof 1 nog niet erg genoeg is! meneer ligt sindsdien heerlijk te slapen...tussendoor heb ik hem even wakker gemaakt en de fles gegeven...en nu slaapt ie weer verder...
Wij hebben ook pas de 2e prikjes achter de rug. Voelde ook de behoefte om mee te huilen, maar hield me groot Wat ik een goed idee vond.......... Waarom ontwikkelen ze toch geen entingen die je via een neusspray ofzo kan toedienen. Kom op...... de medische wetenschap is toch best goed ontwikkeld, ik vond het best een goed idee van mezelf