beste dames, moeders, toekomstige moeders, Ik heb een gouden tip ivm luieruitslag/irritatie/roodheid... In de eerste weken van mijn zoontje had hij geregeld last van huidirritatie en uitslag zijn velletjes was zo gevoelig dat er zelfs stukjes huid loskwamen op zijn billetjes Ik heb veel gesmeerd met verschillende merken en dure crèmes maar geen resultaat het genas niet!!! Ook na elk plasje/kakje onmiddellijk pamper verschonen vertoonde geen resultaat. Het werd zelfs een obsessie om zo snel mogelijk de pamper te verschonen...heel vermoeiend... en pijnlijk en lastig voor mijn zoontje MAAR ...ik heb de oplossing gevonden!!!! Na oma's advies, gewoon simpel... olijfolie smeren. De volgende dag was zijn huidje al veel beter en na enkele dagen, niets meer... ik smeer nu na elke verschoning een laagje olijfolie en mijn zoontje is nu een happy baby!! Ik wil deze tip doorgeven en zegge het voort...!!!!! Laat jullie resultaten ook horen...
Bedankt voor de gouden tip hihi, maar ja wat zijn gouden tips hè.. Ik zweer gewoon bij Sudocrem, werkt goed voor de rode billen maar ook voor rode plekken op andere plekken (vooral om zijn mond van het kwijlen) Maar bij andere kindjes werkt Sudo juist totaal niet en zo zal het met olijfolie misschien ook zijn. Maar misschien maak je andere mama's en kindjes er erg blij mee
Voorkomen door telkens sudocreme te smeren, witkalken. Geeft de beste bescherming en regelmatig verschonen
heb sudocrème ook uitgeprobeerd maar geen resultaat.... heb ook uitgetest: zwitsal, kruitvatmerk, mustela, sudocrème, talk en zo een dure crème van de apotheker niets hielp. Hangt inderdaad van kindje tot kindje af maar bij mij doet olijfolie wonderen!! en is veel goedkoper
Mijn gouden tip bij beide kids is: ZinkOLIE van de apotheek! Superspul en zo van de rode billen verlost, daar kan geen sudocrem of bepanthenzalf tegenop hier.
Hier maizena bij open plekjes, en Weleda babycreme als het niet open is. Wel die uit Dld, de billencreme wat hier te koop is werkt stukken minder.