Mijn beugel gaat er over een paar weken uit en ik wil over een tijdje mijn tanden laten bleken maar weet er nog niet zoveel van. Waar moet ik op letten? En wie weet goede adresjes? Ik woon zelf in de omgeving van Rotterdam
De tandarts kan het gewoon zelf. Hij maakt afdrukken voor een bitje (boven en onder) daar doe je thuis bleekgel in die je van de tandarts hebt gekregen en dat doe je in de mond bijvoorbeeld 's nachts. Dit herhaal je een aantal keren. Af en toe terug komen bij de tandarts om het te laten controleren. Als het bleekgel op is kun je dat weer bij de tandarts ophalen. (Misschien dat andere tandartsen het anders doen). Houd er wel rekening mee dat vullingen niet meebleken.
Ik had hetzelfde, je kan ook overdag bleken, zo'n bitje is nauwelijks zichtbaar, alleen slis je een beetje. Ik moest hem alleen 7 uur in. Misschien zat er in mijn gel veel minder waterstofperoxide, dat het daarom langer moest. Ik deed hem soms gewoon thuis in na het eten en dan de hele avond voor de tv bijvoorbeeld. Ik noem maar wat. Of beginnen op dagen dat je niet werkt of het weekend o.i.d. Waterstofperoxide is trouwens ook een killer voor tandvlees ontstekingen, dus als je daar last van hebt ghihi vooral je tanden bleken lol