Prikkeldraad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door E1982, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik het gevoel alsof iemand het spelletje 'prikkeldraad' met mijn baarmoeder doet (spelletje van vroeger waarbij iemand twee handen om je onderarm plaatst en die vervolgens in tegengestelde richting beweegt totdat je 'prikkeldraad' voelt). ik kan het niet anders uitleggen...

Herkent iemand dit en/of bedoelen sommigen dit gevoel als ze het over speldenprikjes hebben?

Alvast bedankt.

Groetjes!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi!

Ik heb dat gehad voor mijn Nod toen ik zwanger bleek te zijn (helaas met 6 weken een mk) :D Spannend hoor!
    Succes, en wanneer is je Nod?

Groetjes Cynthia

3. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hey Cynthia,

Wat een geruststelling dat ik niet de enige ben, ik vond het zo'n vreemd gevoel...

Ik heb mijn NOD deze week, maar weet niet precies welke dag vanwege een iets onregelmatige cyclus.

Had jij het kort voor jouw NOD? Wat jammer dat het toen met een miskraam geeindigd is!

Groetjes!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Pfffff... Volgens mij een dag of 5 van tevoren iig! Ik ben het toen hier gaan opzoeken onder "speldenprikjes" En er viel genoeg over te vinden. Hoe lang het heeft geduurd durf ik niet te zeggen, want met 5.5 weken begon de ellende en lette ik toen alleen op mijn pijnlijke borsten die steeds minder pijn gingen doen. (hoeft niet te betekenen by the way ;) ) Maar bij mij waren de afnemende kwaaltjes een "goede" graatmeter helaas.

Groetjes Cyntje

Deel Deze Pagina