Zijn er ook mensen die....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 20BabyJ10, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Zijn er ook mensen die tijdens de zwangerschap helemaal niet of bijna nergens geen last van hebben...
    Ik lees namelijk alleen maar ervaringen van mensen met super veel symptomen, dat ze overal last van hebben...Of dat ze nergens last van hebben en dat de zwangerschap uitgelopen is op een MK

Maar ik lees nooit eens verhalen van mensen die zeggen van ik heb nergens last van en me zwangerschap verloopt super!

Ik wordt hier erg onzeker van... Omdat ik bijna nergens last van heb, alleen gevoeligere borsten, en wat moeier dan normaal...
    En ja ik weet dat mijn zwangerschap nog maar heel pril is en dat het nog kan komen.. maar toch maak ik me zorgen.. ;)

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    *zwaaii* Alleen de laaste 4 weken werden erg heftig..
    Dat zal een hoop met het weer te maken hebben gehad.. de grootte van mn buik en mn kleine (lees grote!!) meid.. en het feit dat ik erg veel vocht vast hield.. ik kon er op een zeker moment niet eens meer lopen zo dik waren mn voeten...

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook nergens last van dan alleen mijn borsten!

4. caroline2008

caroline2008 Actief lid

20 feb 2012
    222
    0
    16
    ik heb gistern positeve test thuis gedaan en ik heb helmaal geen last van!!! daarom ben ik ook heel onzeker!! en vanmorgen heb ik nog een test gedaan bij mijn huisarts om zeker te weten want ik heb echt nergens last van!groetjes,caroline

5. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook nergens echt last van gehad. Ik begon bij week 7 a 8 wat misselijk te worden, maar dat kon ook te maken hebben met een hele vermoeiende vakantie waarin ik heel veel heb moeten rijden (en ik heb al snel last van wagenziekte). Al met al ben ik de eerste maanden heel goed doorgekomen. Helaas begon ik rond de 20 weken last te krijgen van maagzuur en dit is daarna alleen maar erger geworden. Maar dat is het enige. Tja....en nu gaat mijn buik enorm in de wegzitten etc. Maar zeker zo in het begin nergens echt last van gehad.
    Ik ken trouwens wel meer vriendinnen die nergens last van hadden. Dus kwaaltjes hoeven niet altijd te zeggen dat het goed zit.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Echt helemaal nergens last van gehad tot ongeveer 28 weken! toen kreeg ik een hoge bloeddruk maar daar merk je zelf ook vrij weinig van... ;)

7. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Het stelt me wel wat gerust! Dank jullie wel..
    13 maart heb ik mijn eerste echo en ik denk dat ik tot die tijd toch wel van alles in me hoofd ga halen...
    Echt verschrikkelijk de eerste paar weken zeg! :(

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Spannend he!! ken het gevoel elke keer als je geplast heb kijken of er geen rood aan zit.... heb je ineens wc papier met roze beestjes schik je je rot onneee als ze nat worden word het roze donkerder....

na de eerste echo word je minder bang..

9. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    haha blijven ademen dames.. zelfst de echo was voor mij geen geruststelling.. dat kwam pas nadat ik dr voelde bewegen.. ;)

10. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel veel kwaaltjes en was er ook goed ziek van.
    Bij mijn tweede zwangerschap (tweelingzwangerschap) helemaal niets, ja wat vermoeid maar verder geen gevoelige borsten en geen misselijkheid.

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    mijn schoonzus had bij allebei haar zwangerschappen nergens last van en heeft nu 2 gezonde jongens

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb bij beide zwangerschappen weinig symptomen gehad, ja moe in de eerste weken en bij de tweede een periode "last" van mn borsten......... heb twee gezonde dames rondlopen hoor.
    Wees blij wanneer je weinig voelt! Ik begrijp de ongerustheid, maar negen maanden boven de pot hangen is toch ook echt geen pretje hoor.

13. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Behalve wat vermoeidheid in het begin, helemaal nergens last van gehad. Heb de avond voor mijn bevalling nog de badkamer staan schoonmaken. Ben tot het laatste moment nog vreselijk actief geweest. Wandelen, autorijden enz enz dat kon omdat ik me heel erg goed voelde, gelukkig.

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Tot nu toe ook geen kwaaltjes, alleen wat puistjes en vermoeid. En dat maakt me ook erg onzeker! Dus ik ben altijd blij met dit soort topics ;).

15. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Ook hier geen kwaaltjes. Alleen moe, maar meer ook niet. Op het begin maakte het me ook zenuwachtig, maar nu probeer ik er gewoon van te genieten!

16. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    ik had ook nergens last van..tot en met gister ochtend:(
    het enigste waar ik last van had waren mn borsten, maar dat was ook nog niet eens zo heel erg eigenlijk, en ja daar word je idd heel onzeker van als je voor de rest nergens geen last van hebt.
    sinds gister ochtend kon ik heel raar uit bed, ik ben dan heel licht in mn hoofd, en kan niet veel eten. dat had ik vanmorgen weer, later op de dag zakt het wel af, maar of en toe ben ik ineens heel licht in mn hoofd en af en toe krijg ik nu ook vlagen met dat ik heel misselijk ben, maar dat is vooral s ochtends.. oja en niet te vergeten..puisten!!!!!:eek: ik lijk wel 15 hahaha
    maarja misschien komt het bij jou ook nog wel, als je het echt niet vertrouwd kun je nog de vk opbellen..
    geniet van je zwangerschap!!

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Bij de eerste zwangerschap helemaal NERGENS last van gehad. Ik ben ook 10weken zwanger geweest voordat ik het uberhaupt ontdekte dat ik zwanger was. En het is altijd super blijven gaan (af en toe wat last van maagzuur maar dat was het)

Bij deze zwangerschap ben ik de eerste weken ongelooflijk misselijk geweest,buikpijn gehad en 1x bloed verloren waardoor ik in paniek raakte. Gelukkig kon de VK meteen een echo maken en alles was goed. Nu heb ik eigenlijk nergens last meer van (wel moe maar het hevige misselijke is gelukkig weg) Ik hoop dat ik voor de rest net zo'n zwangerschap heb als bij de eerste. De bevalling mag wel wat gemakkelijker en ook de nasleep ;)

xx

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    bij mijn eerste kindje heb ik nergens last van gehad ... kwam er daardoor ook pas bij 29 weken achter toen ik dr zag trappen door mn buik heen ( jaja schrok heeeeel erg)

19. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Nou thea.. Kan me voorstellen dat je erg schrikt!
    Maar van de andere kant wel fijn want dan heb je de eerste 12 weken allang gehad :p

20. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @Tannja: Ben ook 5,6 week zwanger, maar ook nog nergens last van hoor, behalve dan mijn borsten. Daar hoef je maar naar te wijzen en ze doen al pijn haha! 's avonds ook wat vermoeider, maar nog niet misselijk of zo en geen andere horrorverhalen hier.

Hoop dat ik na bezoek vk wat zekerder ben en het besef meer komt.

Deel Deze Pagina