Hoi meiden, Hier een tweeling geboren met 33w3d. Lynn heeft een wat moeilijkere start gehad dan Sem en ze is vooral in het begin erg schrikkerig geweest. Er hoefde maar een ander geluidje te zijn of drukte en dan was het huilen. We hebben vooral in het begin dus niet zo heel erg veel gedaan toen ze eindelijk thuis kwamen. We hadden dan op maandag bijvoorbeeld kraamvisite, dinsdag niks en dan gingen we woensdag even een stukje wandelen en dan donderdag weer niks. Nu hebben we dat af kunnen bouwen en gaat ons meisje vrolijk overal mee naartoe. Afgelopen zaterdag kon ze zelfs mee naar de jonge gezinnen beurs en ze heeft nergens last van gehad! De hele dag vrolijk en zelfs geslapen! Maar ik zeg al we hebben het allemaal rustig opgebouwd. Soms kan ze nog erg schrikkerig zijn als ze net wakker is en de hond van de buren is buiten en die begint te blaffen dan wil Lynn alleen mama of papa en dan huilt ze even. Griepprikje hoeven ze hier niet te hebben. Tenminste heb er niks van gehoord. Hier heb ik Lynn en Sem in het begin wel meegenomen naar mijn werk. Ik werkte bij een gezin met 4 kids in huis. Maar na drie weken was Lynn helemaal op en Sem was aldoor moe. Ik werkte maar 20 uur in de week dus veel hoefde ze niet mee maar merkte dat het echt veel teveel voor ze was. Ben dus ook gestopt met werken na die drie weken. Ga nu vanaf januari vanuit huis werken. Zo is het voor de tweeling een stuk rustiger.