Hoi Allemaal, Vorige week allemaal positieve testen gehad (licht roze) met kruidvat en de Clearblue plus gaf zwanger aan. Ik was 4 weken en een paar dagen zwanger. Afgelopen Vrijdag wat bruinig verlies en Zaterdag eerst weinig maar daarna weer een flinke bloeding gehad met af en toe wat kleine stolsels. Dus heb ik een vmk gehad. Nu bloed ik nog steeds. Soms is t weinig maar soms ook veel. Nu heb ik weer weinig bloedverlies. Net weer een test gedaan en ik zie helemaal geen tweede streep meer. Zou t kunnen zijn dat ik nu dan helemaal schoon ben? Trouwens nog een vraagje; kan ik op de dag waarop ik bloed verloor (afgelopen Zaterdag) weer gaan aftellen na mijn volgende eisprong? Of moet ik echt wachten op volgende menstruatie?
eerst en vooral jammer van je vmk! wat je vraag betreft over je baarmoeder helemaal schoon te zijn... hmm dat weet ik eigenlijk niet. Denk wel dat het goed is als je geen streepjes meer hebt, dan is het HCG helemaal uit je lichaam en dan kan je er lichamelijk weer voor gaan ik zou inderdaad die eerste dag van bloeding aanhouden als eerste cyclus dag, maar je cyclus kan uiteraard van slag zijn... hopelijk mag je snel weer positief testen! succes iig
Helaas zegt dit dat je niet meer zwanger bent, maar er kan nog best weefsel zitten. En ja tellen vanaf de eerste dag dat je bent gaan bloeden. Heel veel sterkte!
Allereerst sterkte! Dat je een witte test hebt, betekent niet automatisch dat je schoon bent. Ik zou voor de zekerheid om een controle echo vragen bij een vk of gyn. En inderdaad mag je tellen vanaf de 1e dag bloeden.
Ik weet dus ook niet hoe dit zit?! Ik heb ook t zelfde meegemaakt en bij mij is t bloeden gestopt maar ik moest van de VK donderdag (een week later) weer n test doen en haar weer bellen hoe of wat en dan vraag ik haar ook wel ff of ik mss moet na laten kijken of alles schoon is.... Ik heb alleen sinds vandaag weer heel licht buiksteekjes aan die linkerkant :S heel vreemd maar goed!! Ff afwachten nog...ik heb zelf t gevoel dat t gewoon mis was en vmk is en niet dat ik nu jog zwanger kan zijn heb ook veel bloedstolsel gehad en helderrood bloed!! En echt alleen pijn aan de kant van innesteling!!! En m'n temp is behoorlijk gedaald dus kan niet anders....hoop dat we gauw kunnen. Beginnen met de volgende ronde Meis heel veel sterkte en hoop ook voor jou dat t volgende ronde raak is en n plakbeebje mag zijn!!!!