Lieve mama's, Zoals ik het in de titel al omschrijf ben ik op zoek naar succesverhalen van geboren babietjes of nog goed lopende zwangerschappen na het slikken van bloedverdunners. Wij zijn weer bezig voor een kindje, nu nu voor het eerst slik ik aspirine en ga ik meteen met heparine beginnen op moment van posi test, (en wrsch ook progesteron) en ben zo benieuwd of hier ook vrouwen zijn die dit ook hebben gebruikt. Wij hebben in juni vorig jaar ons lieve meisje verloren en ik heb in totaal 3 miskramen gehad. Ik wil graag positief zijn (tussen het verdriet door) dus vandaar dit oproepje... Liefs en bedankt alvast. XXX C
Wat verdrietig dat jullie, jullie meisje verloren zijn. Heel veel sterkte! Het verdriet blijft, al gaan de scherpe randjes er ( hopelijk) vanaf. Hier ook een verleden van miskramen en helaas ook de ervaring van het verliezen van een kindje. Ik heb een bloedstollingsafwijking, en ik spuit dagelijks fraxiparine en slik ascal. Het goede nieuws is, dat dit voor mij echt werkt. Als deze zwangerschap goed mag gaan, zal dit ons derde kindje ( in ons gezin) zijn. Ik hoop dat het jullie heel snel gegeven is, en jullie zwangerschap succesvol zal zijn met behulp van de bloedverdunners. Hier dus een groot succes!
Beste Diazz, Bedankt voor je reactie en wat fijn om te horen dat het voor jou zo goed werkt! Wel enorm verdrietig dat het eerst ook mis moest gaan... Bij mij hebben ze ook op bloedstolling getest maar er kwam niet echt iets uit. Ik wens je veel geluk en succes! Ik hoop dat het voor mij ook zal helpen. Lfs, C.