Mijn dochter heeft een muziekpaardje en deze speelt een heel bekend liedje. Ik wil haar het liedje op youtube laten horen, maar heb geen idee wat de titel is.. Maar ook de precieze tekst is lastig.. Het wordt gezongen door een vrouw, is echt een heel bekend wat ouder liedje en de volgende woorden komen erin voor; Daylight, always............. sunlight...........happiness...... tralalallaaa.. Pfff, ik hoop dat jullie er wat van kunnen bakken. M'n man zit in Duitsland, die weet dit soort dingen altijd wel, maar daar heb ik nu ff niks aan
Het is echt een gewoon normaal liedje wat ook gewoon op de radio wordt uitgezonden bij tijd en wijle.. Maar wel al een wat ouder liedje, echt wel een beetje een klasieker..
Jeeh Hmm had de link van Barbra Streisand gekopieerd dacht ik. Nou ja, mooi liedje in ieder geval. Barbra Streisand - Memory (Cats song) (Very high quality) - YouTube
Ik had inderdaad die van Barbra opgezet voor mijn dochter. Mooi liedje is het toch, vooral als je goed naar die tekst luisterd. Ben eigenlijk best blij dat dit liedje in haar muziekpaardje zit
Ook di de dat hem niet herkende zing het dagelijks dut lid helaas. Ook favoriete nummer plus zangeres whaa
Ghehe, je typt zeker op je telefoon Maar het is je vergeven hoor, zo ontzetten duidelijk was mijn uitleg niet. Vind het heel wat dat Aszz er uit is gekomen, knap hoor Bedankt meiden
je kan met een appje op de telefoon, soundhound heet het, het liedje laten afspelen van dat muziekpaardje en dan geeft het appje aan welk liedje het is