prikkende ogen, moeite met andere mensen aanspreken..

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik heb het heel lang geleden een tijdje gehad.
    Ipv een rood hoofd te krijgen kreeg (dus onzekerheid) kreeg ik dan prikkende ogen...misschien is dat het?

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik herken je klachten en heb daar last van als ik het te druk hebt gehad of gestrest bent. toen ik een paar jaar geleden een heel stressvolle baan had had ik er heel veel last van en zelfs zo dat ik er soms tegenop zag om dan gesprekken met mensen aan te gaan. Vervelend.
    toen dacht ik dat het iets medisch was maar ik had geen bril nodig en zelfs de oogarts kon niets afwijkends vinden. uiteindelijk was mijn conclusie dat het dus door drukte kwam. heb je toevallig dan ook wel eens last van een beetje een onprettig gevoel tussen je ogen, zo tussen je wenkbrauwen?
    in ieder geval goed om medische dingen uit te sluiten.
    Succes!

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Ik denk te veel stress! Ik heb het namelijk ook! Ik heb nog meerdere klachten erbij ook. Daardoor weer ik nu dat het stress is. Heb je de laatste tijd veel meegemaakt of stress gehad? Overspannen of burnout? Je wil niet weten wat dat allemaal met je lijf doet!

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Nou, ik krijg het niet ván de onzekerheid. Gisteravond met krantlezen had ik het ook. Stress heb ik niet.

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dan moeten je ogen dus echt moeite doen, ze werken hard en worden ze moe. Dan kunnen ze gaan prikken en tranen.

Het kan ook heel simpel zijn, je oog make-up, een oogpotlood, een eyeliner, mascara. Dat soort make-up is altijd kort houdbaar en zit razendsnel vol bacteriën.
    Zelfs een crème wat je op je gezicht smeert, te dicht bij de ogen, of een oogcreme, of misschien wel een sluimerende allergie, wat je echt niet altijd gehad hoeft te hebben, maar wat erin is geslopen.
    Echt, het kan van alles zijn, maar om dingen uit te sluiten, ga naar de opticien. En niet zomaar, nee, ga naar een goede! Want daar zit wel degelijk verschil in! Ik ga naar een kleinere, zelfstandig ondernemer, waar de brillen dan wel duurder zijn, maar de oogmeting vele malen beter.

En stress…. dat merk je vaak niet zelf, we roepen heel snel dat we geen stress hebben, maar dat hebben we allemaal! Positieve en negatieve stress, en we hebben het nodig om te functioneren. Alleen wanneer de negatieve de overhand heeft, is het niet goed. Maar je lijf kan het wel degelijk oppakken als stress en erop reageren, waar dan ook.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja dat begrijp ik. Maar geen noemenswaardige stress. ben TBM en vind dat heerlijk :)

Verder nooit makeup gedragen en oog geen ander smeersels dus zoiets kan het niet zijn.

is Pearle wel goed dan? Die zit hier in de buurt..

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ik heb geen problemen met pearle , wij hebben hier een pearle in de buurt en die was super goed.. ook mensen in de omgeving hoor ik er positief over!

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Bedankt! Ik vroeg me af wat er onder 'goed' verstaan werd ;)

9. Islah

Islah Niet meer actief

Dit, volgens de opticien 'merk' je pas vanaf -0,75 (weet niet hoe het bij + zit) dat je minder goed ziet.

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    En al bij een opticien geweest?

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha nee ik zei toch, in ieder geval niet eerder dan zaterdag want ons durp heeft dat niet.

Deel Deze Pagina