Ik ben zwanger geraakt met behulp van hormonen, trajact van 2,5 jaar. Ik heb PCO en dus problemen met mijn hormoonhuishouding. Voor mijn zwangerschap werd ik bijna nooit ongesteld en na mijn bevalling werd ik na 4 maanden super regelmatig ongesteld, geweldig dus. Maar nu zit ik met erge stemmingswisselingen die ik voorheen echt niet had. Heb echt baaldagen dat ik niet vooruit te branden ben, voel me ontzettend onzeker en heb een erg laag zelfbeeld. Wel altijd erg spontaan: ik merk dat dat nu ook minder is en dan stoort me enorm! Iemand ervaringen of tips? Ik ga echt nooit meer aan de pil en een tweede kleintje is ontzettend welkom hier. We laten nu de natuur zijn gang aan. (Maar voor het zover is moet er natuurlijk wel wat gebeuren door die (*&*^%$$%^&* hormonen) moet ik er bijna niet aan denken.... Ik baal zo van mezelf, grrrrr
ik heb er geen ervaring mee, maar omdat ik lees dat je ook hormoon behandelingen hebt omdat je ongesteldheid niet regelmatig was en nu wel kan het daar ook mee te maken hebben. Je hormonen zijn heel anders gaan werken in je lichaam. Misschien als je er toch zo'n last van hebt, kan je naar de H.A misschien weet hij iets ervoor en komt hij met een oplossing. Je zegt ook dat je erg negatief naar je zellf kijkt en dat is natuurlijk al helemaal niet goed. Ik zou langs de H.A gaan voordat het erger wordt.