Prikpil,doorbraakbloedingen elke maand??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door whitesaber, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik gebruikte elke 3 maand de prikpil,sinds de geboorte van mijn zoon
    Maar elke maand een normale ongi bloeding...
    En dat ook 5 a 6 dagen lang met (sry meiden) bruin bloed op het eind...

Nou ik naar dokter,dokter zegt:"Dat komt wel vaker voor maar je bent 100%$ beschermd"

Geeft me vervolgens een extra prikpil...

Nog steeds elke maand bloedingen,voel ook de eisprong...

En nu komt het volgende:
    We willen weer gaan voor een 2de :D:D
    En de reden waarom ik de prikpil gebruikte is omdat je met mijn medicijnen NIET zwanger mag raken

En het uitwerken van die meds duurd 3 maand,tot die tijd het cd'tje

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Dat de prikpil niet werkte ??

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo.

Zelf heb ik de prikpil ook 2 jaar gebruikt. Mijn menstruatie bleef volledig weg en heeft altijd goed gewerkt. Ook met het stoppen van de prikpil was ik keurig de volgende maand al ongesteld. Dus hier kan ik je verder geen adviezen in geven.

Ik heb wel begrepen dat er meer mensen zijn die gewoon menstrueren tijdens de prikpil en dat dit ook geen kwaad kan. Volgens mij staat er ook wat over op de bijsluiter van de prikpil.

Groeten Deborah

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hoi,

Ik heb de prikpil ook gebruik ongeveer 1,5 jaar denk ik.
    Ik had ook elke maand bloedingen, niet veel maar toch elke keer onverwachts en niet achter elkaar, soms 3 dagen soms 1 dag.
    Meerdere keren in de maand. Tot ik op een gegeven moment 6 weken ongi was, toen was ik er klaar mee! Ook kwam daar nog eens bij dat er op internet stond dat het ook vrij lang zou duren voordat je weer vruchtbaar zou zijn. Toen met de arts besproken die had een gynocoloog gebeld en dit bleek waar te zijn. Dus ik heb geen goede ervaring ermee, maar heb me nooit onbeschermd gevoelt.
    Het was alleen handig.

4. whitesaber

Hiervoor heb ik de prikpil ook 2 jaar gehad
    Het duurde toen 9 maand voor ik een ongi kreeg en daarna nog 6 maand tot een eisprong...

Nu hoop ik gewoon dat het niet echt heeft geholpen en dat ik deze keer snel zwanger mag zijn haha

5. AHzondag

Nou ik hoop het ook voor je.
    ik ben nu 2 jaar er vanaf en sinds sept vorig jaar bezig met zwanger worden. helaas wil het niet zo vlotten.
    succes ermee!

6. whitesaber

Na niet schrikken 33 rondes werden we pas zwanger...
    Allemaal onderzoeken gehad enz
    Zou beginnen met iui maar toch spontaan zwanger geraakt voor we eraan begonnen

7. AHzondag

Nou niet schrikken:$
    Ik hoop dat het bij ons toch wat sneller gaat!
    Wel naar dat het zolang heeft geduurd.
    komt misschien toch door de prikpil.
    Mijn ha zei dat je het aantal jaar dat je de prikpil gebruikt, ook nodig hebt om zwanger te worden.
    weet het allemaal niet meer hoor ahaha..

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb zo'n vijf jaar lang de prikpil gebruikt, daarna een jaar de gewone pil en werd vervolgens na vijf rondes zwanger.

Deel Deze Pagina