Prikpil en (flink) aankomen?!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Ytest, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kwam jij aan van de prikpil?

1. Afgevallen

2. Gewicht gelijk gebleven

3. (Veel) aangekomen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nadat van de week voor de tweede keer mijn mirena naar buiten kwam zeilen, is nu de prikpil bij me gezet.

Ik doe er misschien wat laconiek over, maar die ellende met die spiraal is me echt niet in de koude kleren gaan zitten.

Een derde plaatsen zag ik zelf niet zitten en ik wil graag een implanon. Langere tijd safe, heen omkijken naar. Mijn huisarts had liever dat ik 1 of 2 x de prikpil probeerde om te kijken hoe mijn lichaam daar op reageert.

Nu lees ik echt veel horrorverhalen over mensen die enorm veel aankomen door de prikpil, maar dan ook echt veel.

Ik zit daar niet echt op te wachten, nu ik net 7 kilo kwijt ben. Ik zit te denken over 12 weken gelijk die implanon te laten zetten ipv. Nog een shot prikpil.

Wie heeft ervaringen? Het is overige de Depo provera.

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Door depil kun je wat vochtvast gaan houden en dor de hormonen kan je behoefte (energiebeoefte) iets dalen n je zin in eten iets stijgen.
    Uiteindelijk kom je aan door teveel eten, dus goed letten op hoeveel je eet.
    Succes, altijd spannend wat je lichaam doet.

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb m jaren gebruikt maar niet aangekomen.
    Althans, wel wat van de gewone dingen, maar zeker niet gerelateerd met de prikpil.

4. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik heb 2x een prikpil gehad en was 25 kilo aangekomen 😢😢😢 en ik was zo blij dat ze eraf waren... en bam ze waren door dat rot ding er gelijk weer bij. ... vervolgens gestipt daarmee en mijn cyclus is bijna 1.5 jaar van slag geweest! Voor mijn nooit meer!

5. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ik ben ook flink aangekomen door de prikpil, depo provera ook. Ik kan niet zeggen hoeveel want ik weeg mezelf nooit ;)
    Maar ik kreeg heel veel bruine afscheiding door de prikpil en had geen zin meer in seks, echt 0.0 zin dan he (niet goed voor de relatie).
    Daarna aan de minipil gegaan en meteen was de bruine afscheiding weg en had ik weer een cyclus.
    Zin in seks heeft nog bijna een jaar op zich laten wachten (zelfbeeld was uiteraard ook nog niet goed).
    Nu alweer 5 maanden van de pil af, zin in seks terug gevonden en 1 broekmaat kleiner!
    De pil (welke dan ook) ik vind het allemaal rotzooi!

Deel Deze Pagina