kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door wolkje81, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    12u in de week produktie maar ik ga straks thuis w
    Hoi Ik heb een vraag.
    Ik was aan de pil ik ben zondag gestopt vrijdag daarvoor nog ongesteld geworden na 21 dagen de pil geslikt te hebben we hebben in de week voor mijn menstruatie en in de eerste weken geslachtsgemeenschap gehad.
    Ik heb nu sinds dat ik zondag gestopt ben met de pil in mijn onderbuik een menstruatie gevoel en heb gruwelijke hoofdpijn. Kan ik nu zwanger zijn? Dat kan toch alleen maar als je een eisprong hebt? En die had ik niet door de pil lkijkt mij. Kan iemand mij misch helpen?
    Groetjes wolkje

2. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    is er helemaal niemand die iets weet?
    wanneer kun je je eisprong hebben?

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Als je de pil op de normale manier hebt geslikt (dus elke dag rond dezelfde tijd en tussendoor niet 1 vergeten), dan is de kans erg klein dat je zwanger bent.
    Maar ik snap je vraag niet helemaal. Ben je gestopt met de pil omdat je een kinderwens hebt, of omdat je in je stopweek zit?

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik snap het ook niet helemaal.
    Voordat je stopte met de pil, slikte je toen al langer de pil?
    Of heb je maar 1 strip geslikt en daarvoor niets?

5. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    ik ben idd niet echt duidelijk geweest. Ik slikte ongeveer nu een jaar de pil. Ik ben sinds maandag gestopt omdat we voor een tweede willen gaan. Ik heb de pil niet altijd rond dezelfde tijd ingenomen en ben zelfs een paar keer de pil vergeten en heb hem daarna alsnog ingenomen. De dag erna of zelfs 2 dagen erna.
    Maar ik weet niet helemaal meer hoe het gaat als je stopt met de pil. Krijg ik dan weer een bloeding? De echte menstruatie of krijg ik een eisprong? Ik heb vorige week vrijdag menstruatie gehad en de week ervoor hebben we een paar keer gemeenschap gehad. Na mijn menstruatie nog niet. Ik heb nu onder in mijn buik steeds kleine steekjes dat heb ik sinds maandag de dag dat ik geen pil meer slik. Ook heb ik links onder in steken.Ik heb een ovulatie test gedaan maar heb nog geen eisprong.
    Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijker heb gemaakt.
    groetjes

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Misschien hoort het wel bij het ontpillen. Ik had toen bijv. ook veel 'vage' klachtjes.. Kwestie van even in de gaten houden. Als je vorige week vrijdag nog ongesteld was, zou ik afwachten wanneer en of je weer ongesteld wordt (evt. met ovulatietest eisprong proberen te spotten). Kans bestaat natuurlijk dat je zwanger wordt tijdens het niet goed gebruiken van de pil en dan heb je het nog niet over die (ik geloof) 1% kans die je sowieso hebt.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik vermoed dat je eerst ongi gaat worden.. maar ben nog een btje in de war van je schema wanneer t laatst ongesteld wanneer gestopt?! heb je toen nog gewoon 3 weken geslikt tussen de laatste menstruatie?

als ik het zo lees kan je niet zwanger zijn. misschien wel een eisprong krijgen/hebben....

8. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    Hoi
    Ik ben vorige week vrijdag ongesteld geworden tot zondag. Zondag zou ik eigenlijk de pil weer moeten nemen maar toen ben ik gestopt. Vorige week ma en die week ervoor gemeenschap gehad. Nu al sinds maandag lichte krampjes en menstruatie gevoel heb een ovulatie test gedaan en als t goed is krijg ik een eisprong.

Oh weet iemand hoe ik ook een banner kan maken en ik wil ook een onder tekst
    Groetjes

9. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Een banner maak je heel makkelijk via het kopje banners boven in de balk. Een kwestie van een uitzoeken en copy-pasten naar je handtekening.

En als antwoord op je vraag: het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.

Groetjes, Mama in spe.

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk dat je lichaam het even niet meer weet door je lakse pilgebruik meid....niet verkeerd bedoeld overigens...
    Pijn van zwanger zijn kan nogniet miscien wel van je eisprong maar ik denk eerder dat je lichaam even niet weet waar het aan toe is nu ofzo...

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Als je vorige week nog ongesteld bent geweest dan denk ik niet dat je zwanger bent.
    Net wat Cindy zegt, zal komen door het veranderlijke pil gebruik.

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Als ik het goed begrijp ben je gewoon gestopt vorige week zondag.. ben je ongesteld geworden (rond vrijdag) zou je zondag weer moeten beginnen en dat heb je niet gedaan...

dus. dan denk ik idd dat je een eisprong voelt.

banners kan je maken op banner;) links boven kopieren en in je onderschrift plakken

13. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    hoi
    Ik de 13e was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie dus lijkt het me sterkt dat ik de week erop al een eisprong had. Ik heb nu ovulatie testen gedaan van het kruidvat die werken bij mij altijd wel goed en hij geeft aan dat ik nu ongeveer een eisprong zou moeten krijgen. Ik had ook digitale van clear blue maar ik denk dat die het alleen doen als je daadwerkelijk een eisprong hebt ofzo. Ik snap het niet goed want de kruidvat geeft al 2 dagen aan dat ik er 1 krijg terwijl clear blue niks aangeeft. En het lijkt me dat ik er wel nu 1 krijg want ik zit op dag 16. Bij mijn vorige zw kreeg ik ook steeds rond deze periode een eisprong. En ik voel het namelijk ook nu.
    Groetjes

14. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    vandaag ovutest gedaan ook van clear blue en hij geeft een smiley dus klussen maar hahaha

15. Alita

Alita Niet meer actief

succes!!

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Wolkje81 wat een achtbaan of niet dan?!
    Nu aan de klus en dan weer verder zien!

Liefs Blue Eyes

Deel Deze Pagina