Prikpil of gewoon de pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Krista1990, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben een paar manden geleden gestopt met de pil, omdat ik steeds doorbraakbloeding had, mede door het onvoorzichtig zijn met het slikken (I KNOW:D) in september ben ik geopereerd en werd er endometriose geconstateerd, de dokter had het vervolgens over de prikpil, maar ik weet toch niet of ik dat wil, mede door dat als ik wel zwanger wil raken, het lang kan duren voor ik weer vruchtbaar word. Nu heb ik de pil nog in huis, microgynon 50 en ik werd gisteren ongesteld. Wat denken jullie? Weer beginnen met de pil of toch de prikpil?

Ik heb geen relatie op dit moment, dus anti conceptie is nu wel belangrijk.... :)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou niet voor de prikpil gaan, omdat je evt bij een kinderwens het echt een jaar/ twee jaar kan duren voordat je uberhaupt weer een cyclus hebt..
    Ik zou voor de pil gaan! En dus braaf slikken :D evt alarm zetten en op nachtkastje leggen??

3. Krista1990

Dank je meis!

Alarm staat aan, ik begin zo weer aan de microgynon 50.... Ik begin alleen op de 2de dag van m'n menstruatie dan is hij nog niet betrouwbaar toch?

4. Krista1990

Oh nee stom! De 3-fasenpil heb ik nu.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Volgens mij is hij gelijk betrouwbaar maar aangezien je geen vaste relatie hebt zou ik ook een condoom gebruiken bij evt contacten ;)

Deel Deze Pagina