Ik heb de eerste 8 pillen van de strip geslikt en toch besloten om te stoppen met de pil, omdat ik altijd veel klachten heb van de pil. Daarbij komt ook dat wij in 2010 (begin) voor een tweede kindje willen gaan. Dus dat kan ik alvast ontpillen. O ja ik slikte de Microgynon 30. Wanneer komt mijn menstruatie nu? Of kan dat heel verschillend zijn aangezien ik dus niet de strip heb afgemaakt. Ik zou zelf denken dat ik na vier dagen stoppen ongesteld zou moeten worden zoals het normaal ook is na de hele strip. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, Linda
Toevallig ben ik gestopt op dag 15 met de pil.. ik werd niet meer ongesteld.. (zie mijn banner ) Dus ik heb er wel ervaring mee, maar kan je ook niet echt helpen.. als je verder niet of veilig hebt gevreeen zou ik je niet durven zeggen wanneer je ongesteld zou moeten worden.. Ontpillen heb ik nooit gehoeven..ik werd altijd meteen weer regelmatig ongesteld..dus ook daar kan ik je geen info over geven, maar er zijn vast meiden die dat wel kunnen.. Succes...
Hoi Ik ben bijna 2 weken geleden gestopt met de pil. Ik was bijna op de helft van mijn strip maar kon volgens de huisarts gelijk wel stoppen. Na 4 dagen werd in ongi. Ik zit dus eigenlijk met dezelfde vraag, geen idee wanneer mijn eigen cyclus nu begint. Ik heb voor mezelf maar voorgenomen om te wachten tot mijn volgende ongi komt en vanaf dat moment mijn cyclus bij te gaan houden. groeten Suzanne
Ik ben halverwege de strip met de pil gestopt. Werd binnen 4 dagen ongi, en exact 28 dagen later weer. Ik had ook meteen een regelmatige cyclus. Ik slikten ook overigens ook Microgynon 30
Ik ben inmiddels ook ongesteld geworden. 4 dagen na het stoppen. Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen. Toen ik voor Bas met de pil stopte was het 38/31 en toen 37 dagen eigenlijk, maar toen was ik zwanger, maar dag 37 testte ik positief
Ik ben maandag gestopt na een halve strip, maar nog steeds niet ongi Ik begrijp er niks van....Heb al dagen buikpijn maar niks...!!??? Ik hoop maar dat het snel doorzet want hier word ik gek van. En zwanger kan ik niet zijn...
ik ben ook halvrwege de strip gestopt en werd na 3 dagen ongesteld, succes hopelijk komt je cyclus snel op gang!! Groetjes Jasmijn