Hallo, ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaringen over de prikpil. Ik heb namelijk 24 mei de prikpil gehad, vrezelijk. Ik werd direct ongesteld en dat heeft aangehouden tot begin juli. Niet heel heftig maar wel blijven vloeien. Ik voelde me ook heel slecht en had echt het gevoel dat het door die prikpil kwam. Dus ik dacht ik stop helemaal met die pil, en ga het gewoon veilig doen om niet zwanger te worden. (daar willen we nog even mee wachten want we hebben al een kleintje van net 1 jaar) Nu was dus 24 aug de pil uitgewerkt. Ik werd 16 sept. 1 á 2 dagen ongesteld. En toen 12 okt. weer. Nu is het 16 nov en ben ik niet ongesteld dat vind ik niet zo verontrustend maar wat ik wel vervelend vind is dat ik sinds woensdag erg misselijk ben. Ik heb veel pijn/krampen in mijn buik. Het is toch een ander gevoel als menstruatie pijn maar het heeft er iets van weg. Ik ben doodmoe en heel snel geprikkelt. Een zwangerschap lijkt me heel erg minimaal omdat ik 3 nov. het 1 keertje voor het zingen de kerk uit heb gedaan .... EN voor de rest gewoon veilig. Mensen ervaring? EN als mijn menstruatie uit blijft vanaf wanneer is een test dan positief. Bij mijn eerste kindje was die namelijk pas 15 dagen overtijd positief. En kan het ook gewoon zijn dat ik nu een keer heel flink ongesteld moet gaan worden vandaar dat alles van slag is?