bij rayan duurde het ruim een jaar voordat ik zwanger raakte en mijn menstruatie op orde had.heel vreemd dat het nu zo snel gaat met de menstruatie.
Ik ben best wel gefrusstreerd ook omdat iedereen nu in mijn omgeving ineens kindjes krijgen of net hebben gekregen Af en toe ben ik best wel eens bang en denk ik dat ik in de overgang zit Maar had ook wel eens gehoord dat je een maand aan de gewone pil moet gaan proberen maar misschien hebben jullie nog wat ideeen want ik ben de wanhoop na bij
Wat wonderlijk zeg. Je zou denken dat hij dan nog niet geheel is uitgewerkt. Bij mij heeft het 6 maanden geduurt (eigenlijk 9 na laatste prik).
Klopt, heb ik ook hier en daar gelezen. Gewoon aan de pil gaan, dan zou je cyclus zich daar aan aanpassen. Ik heb 6 jaar de prikpil gebruikt en verder nooit ergens last van gehad. Menstruatie bleef altijd weg. Maar vond het wel erg lang duren eer wij konden starten voor een kleintje. Cyclus was wel meteen op orde na eerste menstruatie. Ik was wel bang dat ik er misschien wat aan over gehouden zou hebben. Dus heb me wel laten checken door de gyn.