hoe lang hebben jullie moeten ontpillen na gebruik van marvelon? en hoe lang hebben jullie deze geslikt?
ik ben januari dit jaar zonder de strip af te hebben gemaakt gestopt, en 26 jan kreeg ik mijn eigen menstruatie, en onderaan kun je zien hoe de cyclussen de afgelopen paar maanden verlopen zijn (netjes dus) als jij voorheen een mooie cyclus had zul je deze meestal weer terug krijgen na het stoppen van de pil... ik heb marvelon geslikt van mijn 15e tot mijn 25e (97)direct zwanger...98 bevallen en weer begonnen, en in 2000 weer bevallen en vanaf 2000 tot januari 2006 gebruikt...en nog bezig voor 3e
Ik heb Marvelon 17! jaar achtereen geslikt. In juli 2005 laatste ingenomen en in mei 2006 eerste zwangerschap. helaas geeindigd in een MK. Mirre
Ik ben in september 2005 gestopt met Marvelon na 12 jaar geslikt te hebben. In december 2005 was het raak.
Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik heb Marvelon bijna 8 jaar geslikt... Ik werd na 12 dagen alweer ongesteld, daarna na 21 dagen en nu is het even afwachten (maar het lijkt nu richting de 28 dagen te gaan)...
heb van dec 1992 tm aug 2005 marvelon geslikt, daarna nog 10 dagen in oktober (ongi uitstellen, kon ivm dec), en daarna van half dec tot en met half januari 5 weken weer de pil geslikt (was toen op reis in zuid oost azie). Werd binnen 2 weken weer ongi, daarna 2 testrondes (ook ivm malariapil gebruik) van 28 en 29 dagen, en daarna was het een beetje raar zie hieronder). Maar het lijkt er nu toch op dat ik mijn ei rond dag 20 krijg (heb nu gedurende vorige en deze cyclus ovu-testen gebruikt). Het verschilt per persoon omdat het ook afhankelijk is van je persoonlijke situatie (stress).