Prikpil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Mamavan5, Aug 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja hoor ik krijg een prik cursus hoe me gyn dat noemt. Dus ik denken, zegt ie NEE NIET DIE PRIKCURSUS (dacht weer door :p) Tsjah waar de mond vol van is haha...

Kismoo, meid het is inderdaad niet niks, maar alles is weer goed vanbinnen toch?

Als de gyn zegt dat het geen invloed heeft op, dan zal het wel zo zijn hoor meis.

Het gaat echt goed komen en ik duim HEEL HARD VOOR JOU!! En natuurlijk dat de meiden die de prikpil hebben gehad, snel gaan menstrueren!!

Liefs

2. kismoo1987

Aug 12, 2009
    24
    0
    0
    Hoi hoi,

alles is nu idd goed van binne met de laaste controlle in ieder geval wel nu ff afwachten moet 1okt weer dus maar ga er van uit dat alles goed is hoor.
    En weet dat als de gyn dat zegt het wel goed komt.

Ik hoop dat het bij jou verder ook alle maal goed zal aflopen.

groetjes kismoo

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Is nu zelfs zo erg dat mijn menstruatie niet meer opgewekt wil worden :(.

Na 6x opwekken komt er nu geen bloeding meer :(. Moet nu dus starten met Clomid zonder bloeding, alsof dat helpt zeg.
    PFFF

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Shit he meis, zorgt die clomid erook voor dat je wel slijmvlies gaat opbouwen? Zodat er een eitje kan nestelen?

betreft die prikcursus, wel goed dat hij dat doet hoor. ben je toch wat zekerder (en voor dat andere prikken...hoop dat het snel raak is)

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Jaaa de Clomid zorgt vrijwel voor alles, maar mijn lichaam laat zich niet echt voor de gek houden. Me gyn zei al 2 weken geleden, je hebt wat sterkers nodig (injecties).

Zodra je eitje groeit, gat je lichaam automatisch slijmvlies opbouwen :)!!!

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Weer wat geleerd, ik wist dat nog niet eens goed.;)

Zie je erg tegen de injecties op? En heb je wel mensen om je heen die je steunen, makkelijk lijkt het me zeer zeker niet.

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Niemand weet dat we bezig zijn zwanger te worden. Dit om gezeur te voorkomen en iedere keer de vraag, is het deze ronde gelukt?

Mijn broertje weet het wel, die woonde bij me (had de zorg over hem) mijn zusje weet het ook en me vriendin. Meer niet.

Heb een super lieve man een vriendin die me altijd steunt dus zit wel goed.

Tegen het injecteren zit ik inderdaad op :(!! Maar ach voor zo een prachtig wonder heb ik alles over hihi.

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Het is wel fijn dat je de steun hebt van je man en je vriendin. Je hoeft ook niet veel mensen nodig te hebben, als je ze op een hand kan tellen en je hebt er wat aan zegt dat veel meer.

Uiteraard heb je het er voor over maar dan mag je er nog wel tegenop zien. Ik wil je in elk geval heel veel succes en sterkte wensen hoor.

9. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Hoi.

Mijn menstruatie wil niet op gaan komen en heb erg veel last van de ha heeft me microginon voor geschreven voor 3 weken. Vandaag mee begonnen

Volgens hem moet en kan dit de menstruatie opwekken dus ben erg benieuwd.

Hoop dat het snel komt want voel me zo ellendig veel buikpijn ect.

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    he wat naar joh! Hoop dat je over 3 weken dan ongi mag worden een goede cyclus hebt wel zo prettig!

11. parmessar

parmessar Niet meer actief

uitwerking van de prikpil was een nachtmerrie voor mij: 1 week voordat ik ongesteld werd had ik overal last van.

- rugpijn
    - pijn in de benen
    - buikkrampen en buikpijn
    - hoofdpijn
    - doodmoe
    - rusteloze benen
    - gevoelige borsten

12. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    had het er laatst wel met mn nieuwe huisarts over, die zei uit zich zelf al dat hij geen voorstander van de prikpil is bij jonge vrouwen die nog kinderen willen. Ik heb destijds vanaf de prikpil de spiraal gekregen maar zonder menstruatie tussendoor eerst. dat duurde te lang.

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Sharmin, hoelang duurde het vorodat jij ongesteld was? Ik heb maar 1 shot gehad. Was 15 mei 2009 uitgewerkt, maar eigenlijk al bijna 8 weken want bloede toen 4 weken lang.

Maar mijn lichaam maakt gewoonweg nog steeds geen eitjes aan nu :(... Dus vandaar dat ik aan de Clomid zit etc. etc. en wss injecties moet gaan spuiten.

@ Mizzy, lief berichtje van je, waardeer het heel erg als mensen op me beebiesite komen, me dagboek lezen en een gastenboek berichtje achterlaten :) Dat doet me goed.

Liefs

14. parmessar

parmessar Niet meer actief

@Babii, ik moest 1 november nieuw prikpil halen maar dat wou ik niet we wouden voor een kindje gaan, in december ben ik ongesteld geworden (duurde 11 dagen), januari eisprong en gelijk zwanger! maar de prikpil heeft bij iedereen weer een ander effect. ik heb gelezen dat er iemand was die na 1 shot prikpil 2 jaar niet meer ongesteld werd.

ik hoop dat je lichaam snel reageert op de injecties die je gebruikt, succes meid, ik gun het je van harte.

-xxx- sharmin

15. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Mijn zusje zat aan de prikpil, moest 3 weken geleden een nieuw shot halen, niet gedaan en is nu ongesteld. Vreemde lichamen hebben we toch.

@babii: graag gedaan meis, je hebt het trouwens heel mooi gedaan die site

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat had ik dus met mijn vorige shot ook op me 19e. Menstrueerde daarna gewoon weer.

Misschien doet me lichaam het nu ook niet omdat ik zoveel medicatie slik hoor. Clomid, Primolut etc. etc.

Maar las dat het max. een jaar kon duren voordat je weer menstrueert. Als het uberhaupt terugkomt..

17. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik ga je niet zeggen dat je moed en hoop moet houden want dat wil ik niet zeggen tegen je, omdat je dat namelijk toch al wel doet. Ik wil je er wel kracht voor toewensen en ik blijf regelmatig op je site kijken. Het is goed dat je het zo bijhoudt en van je afschijft. Neemt de onzekerheid en pijn in je hart niet weg, maar je kan even doorademen. meis sterkte!

ps: mijn zusje haar vriend wil geen kinders meer, zijn ex is 2x de pil vergeten en zwanger geworden, die kids ziet hij niet meer heeft ie afstand van gedaan. Mijn zusje heeft wel een kinderwens maar omdat hij niet wil zegt zij nu dat aan de kant te schuiven en zegt:" Dan neem ik wel een hond" ik vind het maar raar....heeeel erg raar.

18. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Ben nu een week aan de gewonen pil in de hoop dat de menstuatie na de prikpil weer opgang komt.

Maar ik voel me er alleen maar rotter door maar goed.

Heb erg veel last van afscheiding en veel misselijk en mijn buik die groeit en groeit en ook blijf ik lekker aankomen.

Dacht dat alleen was als je hem echt nog gebruikte want het de eerste 2 maanden eigenlijk nergens last van gehad werd netjes ongesteld ect en niks geen rare klachten van dikker worden en misselijk en nu heel erg.

19. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Hey bah mammavan5. Het heeft dus nog niets geen verbetering gehad, konden ze je niet beter een primolut geven voor het opwekken van je menstruatie? Sterkte!

20. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Bedankt voor je reactie.

Za straks de dokter eens bellen kijken wat die er van zegt.
    En zal eens vragen naar primolut.

Share This Page