Primolut is wel kut om te slikken hoor 3 maal per dag 10 dagen lang . En het verzorgt geen eisprong dat je dat weet. Het is puur een ontrekkingsbloeding..
Moet morgen vroeg om half 10 bij de dokter zijn. Ze gingen dat in ieder geval niet voorschrijven ze had het over iets anders dus ben benieuwd.
Had ze het over Clomid? Want als dat zo is moet je echt via de gyn gaan! Want dan moet je folikelmetingen hebben etc.
Ja maar een HA mag dat niet voorschrijven omdat je onder strenge controle bij de gyn moet komen te staan! Als ze dat wil doen een doorverwijzing vragen, want zonder een goed eitje kan je overstimulaite krijgen door Clomid en zo zwanger raken van een 8lin bijv. Daarom is de gyn verplicht je in de gaten te houden!!!!! Dus informeer even goed en anders ben ik benieuwd wat ze je aanraden Hoelang benje van de prikpil?
Hoi. Ben er nog niet lang af maar mijn menstuatie wil niet op gang komen en wordt er erg erg ziek van. Daardoor moest ik eerst aan de pil maar dat werkt alleen maar in het nadel en worden de klachten alleen maar erger. Zie het morgen wel
Ja dat ken ik ben er nu vanaf mei vanaf. Februari eerste shot gehaald, mei uitgewerkt. Maar totop heden geen bloeding. Heb het wel de eerste maad gehad dat ik MEGA ZIEK was van de pijn zeg
Ik ben ook erg benieuwd. Btw zitten wij heel erg te dubben of we die spiraal er niet eerder uit laten halen en er lekker voor gaan.
Ik zou hem eruit halen hoor VOordat je ontspiraalt bent ben je weer even verder @ Mamavan5, hoe was het vandaag??
wat heb je daar een leuk woord voor: ontspiraalt hahaha De beslissing hangt van mij af nu... mn man wil dat ding eruit en er voor gaan. Ik twijfel niet zozeer maar het is meer dat ik bang ben dat ik nu nog niet zwanger kan worden omdat ik nog een bmi van 38 heb. Maar ja... niet geschoten is altijd mis...
Bij mij heeft het ook ruim 10 maanden geduurt voor ik weer ongi werd dus kan echt een tijd aanlopen heb het ook nogevraagt maar maakt geen bak uit of je hem nu 1 x gehad heb of 10x het hormoon breekt de aanmaak van je eitje af en verhard de baarmoederslijm zodat er niets meer doorheen komt. Dus in feite heeft het weer de tijd nodig voor het weer normaal fuctioneert. Overal staat ook geschreven dat het 6 mnd tot zelf 36mnd kan duren voor je uberhaud weer zwanger kan worden... Liefs Vonnie
Mijn moed zakt me hiervan in de schoenen. Maar ze kunnen je eitje wel terug laten komen door Clomid e/o injecties Ik ga wss morgen over op injecties. Nou ja morgen, morgen eerst een folikelmeting . Maar er zit niks. Dus dan een menstrautei opwekken of volgende week terugkomen
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat straks bij mij gaat, heb de spiraal gekregen zonder eerst ongi te worden na de prikpil wel testen gedaan of ik niet zwanger was voor het zetten. Aangezien de spiraal ook progestoron bevat net als de prikpil verwacht ik ook niet meteen een ongesteldheid binnen een paar maanden
Hoi, Kon helaas vanmorgen niet gaan de ha wou ook een vrouwelijke omdat ik ook een lichamelijk onderzoek krijg. Had eerst oppas voor de kids maar die belde af vanmorgen. Maar doordat ik 2 kleine kids bij me heb kon ik dus niet gaan. Heb voor volgende week een afspraak staan
Hoi hoi , Nou ben eindelijk vanmorgen ongesteld geworden. Was al een paar dagen niet lekker erg misselijk en had een mega buik gisteravond kon ik helemaal niet slapen van de pijn in mijn buik en zo opgeblazen en vanmorgen ja hoor. Ben nog nooit blij geweest om ongesteld te worden. Nu mijn andere vraag kan ik dan na de ongesteldheid ook zwanger worden of kan dan nog alles erg van slag zijn en geen eisprong krijgen. Sorry voor al die vragen maar heb echt geen idee hoe of wat.
Als je in principe ongesteld wordt dan kun je ook weer zwanger worden theoretisch gezien. Praktijk moet dat natuurlijk uitwijzen. Je weet alleen nu nog niet wat voor cyclus je hebt, wel lastig dus. Succes meid
Het kan ook dat je prikpil nu dus nog steeds niet uitgewerkt is Want hij is nu dus kunstmatig opgewekt. En als die prikpil nog niet is uitgewerkt kom je in precies dezelfde situatie. Heb zelf mega verkrampte benen momenteel. Vroeger had ik dat voor ene menstruatie, maar nu kan dat niet want er groeit een eitje door de Clomid... Als ie maar doorgroeit En niet stopt zoals de vorige keer