sorry had er niet bij nagedacht dat je menstuatie is opgewekt Mammavan5...oeps sorry. Idd dan is het geen menstuatie maar een ontrekkingsbloeding. Balen... hoop evengoed natuurlijk dat alles snel "goed" is. @babii: ik volg je site hoor en duim kei hard dat je eitjes blijven groeien
Mijn menstruatie is nu al 6x opgewekt, maar nog geen eisprong hoor. Die prikpil kan heel lang nawerken. dank je wel Mizzy Lief dat je een berichtje plaatst als je hebt gelezen
Jup over 3 uurtjes gaat ie eruit Ik heb de spiraal in maart gekregen zonder dat er een menstruatie aanvooraf is gegaan, ik had daarvoor namelijk 1 shot prikpil. Het zal dus wss niet snel zijn nu dat ik zwanger zal zijn...want de prikpil kan nog steeds "actief" zijn. wel balen maar dan kunnen we in elk geval voor een soort van eggie gaan (volg je het nog) En graag gedaan, wel zo netjes ook toch
Hoi. Heb 4 dagen de pil gebruikt en toen weer aan de kant gegooid. Laatste ongi was 6 augustus en dan nu 26 september weer. Ben benieuwd hoe het gaat ect.
Klopt mamavan5, maar dit is wel een ontrekkingsbloeding, dus kunstmatig en daar zit geen eisprong bij. Bij mij is hij ook al 6x opgewekt en heb tot op heden geen eisrpong gehad. Dus het is inderdaad even afwachten... ROT PRIKPIL!
hoi, Oh zo heb er totaal geen verstand van ondanks 5 kinderen. Heb nooit echt op dingen gelet zoals eisprong ect sinds een tijd ben ik wel bezig om alles een beetje beter te leren kennen. Thanks voor de antwoorden. P.S hoe kun je merken dan dat het geen ongi is is het dan meer of minder langer of korte of is het niet te merken ?
Een ontrekkingsbloeding kan anders zijn maar hoeft niet. Daar heb je dus weinig aan, betreft antwoord. Gingen jullie nu voor de 6e of nie?
Dat kan je helaas niet merken Mamavan5. Maar als je dus de pil hebt ingenomen en ermee stopt is de eerste bloeding je ontrekkingsbloeding. Als je daarna weer bloed is het een menstruatie. Je kan temperaturen e/o ovu testen gebruiken . Zie je snel genoeg of je een ei ehbt, of vanaf je eerste echte menstruatie na deze ontrekkingsbloeding.
Dit zou ons 1 kindje samen worden. Ben het zaterdagochtend geworden en nu vanmorgen was het over. Had wel dezelfde klachten als dat ik normaal ongi moet worden erg moe en heel heel veel eten.
Ja, maar het blijft een ontrekkingsbloeding en geen normale ongi . Je normale ongi is er weer en dat merk je vanzelf, wanneer je uit jezelf menstrueert (zonder medicatie of pil).
Hey meiden, De 2 eitjes zijn doorgegroeit!!! Vanavond krijg ik een injectie van de gyn om ze te laten knappen. Dit gebeurd dan tussen 24 en 48 uur. WAUWWW!! Durf alleen niet te hopen dat het gelijk raak is. Liefs!!!!
Hoi hoi Dat is goed nieuws. Duimen draaien voor je mee. Hier sinds eergisteravond geen bloeding ect meer. Vandaag wel last van bruine afscheiding met erg veel slijm.
Had al reactie in je gastenboek gezet van je site...ben zo blij voor jullie en ik duim kei en kei hard dat het toch wel raak mag wezen.
Ik weet dat ik geduld moet hebben.... spiraal is er morgen nog maar een week uit maar ik twijfel zo, wanneer ik weer ongesteld wordt, wanneer ik ovuleer etc etc. Het is echt onzekerheid waar helaas niemand een antwoord op heeft. De huisarts heeft gezegd dat ik januari terug mag komen als ik geen menstruatie heb gehad en niet zwanger ben dan schijft hij primolut voor...
Hier gaat het redelijk hoor, eisprong is geweest dus afwachten . Maar weet zeker dat het niet raak is . Liefs