Prikpil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Mamavan5, Aug 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Sterkte met wachten meis, ik hoop dat je gevoel onjuist is. En je wel zwanger bent

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Iedereen denkt dat ik zwanger ben, maar weet echt zeker dat het niet zo is. Vorige keer kon ik het met zoveel zekerheid zeggen. Een vrouw voelt dat aan!

Nu weet ik zeker dat het niet zo is.

Wat ik niet snap is dat ik nu 3 DPO zit (3 dagen na eisprong) en dat ik tot op heden krampjes heb door me buik???? Wie weet daar een antwoord op?

3. parmessar

parmessar Niet meer actief

Babbi 2 weken voordat ik een testje had gedaan was ik heel erg moe en voelde me niet lekker, dat had met de innesteling te maken denk ik.

ik heb gelezen dat sommigen buikkrampjes kunnen krijgen na de eisprong

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb momenteel echt een ongesteldheids gevoel in me buik :(.

Temperatuur is vandaag gedaalt, volgens zp had ik vandaag een innesteling moeten hebben.

Heb dus nog steeds krampjes/steekjes en zo nu en dan een menstruatieachtig gevoel. Echt heel naar :(.

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Balen meis....had het je zo gegund dikke knufff

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik word niet ongesteld hoor ;). Zit pas 5 dagen na me eisprong :). Het kan een innesteldip zijn ;).

Het hoeft ook niks te betekenen.

7. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Kun je nagaan wat voor leek ik ben he! ;)

Ik blijf dus duimen.... heeel hard duimen dat je niet ongi wordt en gewoon super zwanger bent strakkies :D

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Haha geeft niet hoor :) Je bedoelde het lief :D.

9. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dat zeer zeker.

Ik heb trouwens sinds vanmorgen "slijm" het is net niet zo dradig als cervixslijm maar wel redelijk doorzichtig alleen de draden vallen meteen uit elkaar :) (lekker genant op de vroege morgen ey) Betekend dus dat mn lichaam wel weer op gang komt nu...erg content mee :D

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Yes yes yes!! Eindelijk ongesteld... joepie!

11. parmessar

@mizzy1982, ben blij voor je.... koude maand he! wie weet is het in 1x raak. succes meid;)

@Babbii, hoe staat het ervoor????

groetjessss

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Met babii? Babii moet zich elke dag spuiten om een ei te krijgen en waarschijnlijk voor IUI, omdat dankzij de prikpil mijn baarmoederslijmvlies naar e *** is.

En ja dit is door de prikpil, omdat ik op me 18e al eens zwanger ben geweest.

Zwaar **** dus!

13. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Pffff, wat een hoop negatieve verhalen over de prikpil!! Misschien nu maar eens tijd voor een positieve???!!!
    Ik heb voordat ik zwanger wilde worden 8 jaar aan de prikpil gezeten. Alleen de eerste 3 maanden doorbraak bloedingen gehad, en absoluut geen bijwerkingen (humeurig, aankomen etc.). Ik heb toen na 8 jaar in augustus mijn laatste prikpil gehad. In januari was ik voor het eerst ongesteld en daarna gewoon elke maand ongesteld. En in juli was ik zwanger. Direct na de geboorte weer aan de prikpil begonnen. En ben er nog steeds zo gelukkig mee. Voordat ik aan de prikpil begon was ik 7 dagen ongesteld. Echt een leeglopend vat. Een super tampon en een maandverband en nog elke 2 uur verschonen. Last van mijn rug, krampen in mijn buik. Pffff wat had ik een hekel aan die ongestelheid. Nu nergens last van!!!

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat is mooi, maar er zijn vrouwen die er onvruchtbaar van zijn geworden zoals ik ;). Want ben namelijk al eens zwanger geweest.

Nu doet me lichaam niks meer en zitten we heel diep in de MMM.

En er zijn genoeg en eigenlijk meer vrouwen die ruim een jaar tot anderhalf jaar op hun menstruatie moeten wachten dan vrouwen die gelijk weer menstrueren.

Jij hebt een super lichaam dus :D. GEweldig :D

15. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dat ik nu dus zo snel eigenlijk wel weer ongi ben geworden ben ik heel erg blij mee. Ik heb er verder dus ook geen goed woord voor over, over de depoprovera. Uiteraard vind ik het fijn dat jij wel er wel tevreden over bent Wendy.

@babi: dikke knuffel voor jou! en ik blijf duimen en hopen voor jullie

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 6 jaar lang de prikpil gebruikt. Na de laatste injectie okt'06 moest deze natuurlijk 3 maanden uitwerken, daarna heeft het 6 maanden geduurd voordat ik mijn cyclus terug had. Daarna iedere maand gewoon weer gemenstrueerd. En ben ook zwanger geraakt, dus hier geen onvruchtbaarheid. Ik denk dat de prikpil bij iedereen een andere uitwerking heeft, maar dat het werkelijk letterlijk onvruchtbaar maakt....
    Ik zou nooit meer aan de prikpil gaan omdat je best veel hormonen ingespoten krijgt en mijn menstruatie is dus 6 jaar lang weggebleven. Heb daarna dan ook direct i.o.m. mijn ha een doorverwijzing gevraagd naar de gyn voor een vruchtbaarheids onderzoek en die kreeg ik ook van hem.
    Ik heb hier ook wel eens gelezen dat wanneer je de pil weer even gaat gebruiken je cyclus na gebruik van de prikpil weer eerder op gang komt!

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik moet nu helaas door voor IUI. Mijn slijmvlies is zo aangetast door de prikpil dat een natuurlijke zwangerschap er niet meer in zit :(.

18. parmessar

Babii ik hoop dat je kinderwens binnenkort toch uitkomt met de IUI behandeling xxx

19. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dank je wel! Ik hoop het ook, maar heb me twijfels.

Liefs

Share This Page