ik kan hem via herhaalrecept halen, gewoon ff bellen naar je ha voor de pil dan schrijven ze hem meestal wel uit
Oh, dus toch wel een recept nodig.. @ Liesben, Zo logisch isdat niet hoor maargoed. Ik lees namelijk overal tegenstrijdige dingen het ene moment dat het wel zonder kan en de andere niet. Ik ben al zolang niet meer aan de pil geweest dus heb echt geen idee. Sturen ze dat dan naar de apotheek of moet ik dat recept ophalen? Ik heb een paar paginas gezien waar je ze gewoon online kan bestellen. Maar dan moet je giga veel kosten bij betalen.
Gewoon je huisarts bellen, dan hoor je het vanzelf Vaak kunnen ze een recept digitaal naar apotheek sturen, maar soms wil HA je eerst even zien voordat hij anticonceptie voorschrijft i.v.m bloeddruk controle of iets.
ik hoefde alleen maar te bellen toen ik na het stoppen met de bv weer aan de pil wilde beginnen. Kon hem dezelfde dag nog ophalen bij de apotheek. Nu kan ik hem digitaal bestellen en wordt hij thuis afgeleverd
Hoe zit dat dan met die sites waar je ze online zonder recept kan bestellen zijn die corrupt? Dat leek me wel lekker makkelijk namelijk.
Los van het feit of ze wel of niet corrupt zijn...zijn ze betrouwbaar? Krijg je de juiste medicijnen? Zit er niet wat anders in? Zijn ze veilig? Is die bepaalde pil wel voor jou geschikt? Ik zou er nooit aan beginnen! Waarom krijg ik het idee dat je niet naar de HA wilt? Dat lijkt mij toch de meest logische weg?
Ik ben na de bv gewoon naar de apotheek gegaan en heb gezegd dat ik t vervolg wil. Zegt ze wel: O dat is wel ff geleden he.. Maar t was geen probleem