vraag nuvaring wanneer ongesteld

Discussion in 'Anticonceptie' started by flowertje, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb hem vrijdag om 10 uur eruit gehaald voor een stopweek maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld..
    wanneer worden jullie ongesteld na hem eruit te hebben gehaald?

2. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Ik heb ook de nuvaring gebruikt! Als het de stopweek was, haalde ik hem eruit en 2 (max 3) dagen later was in ongesteld!!!
    Heb je de ring al vaker gebruikt? Werd je toen wel gewoon regelmatig ongesteld?

3. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ja dit is de derde keer en werd toen wel na 2 dagen ongesteld en nu is het al maandag en nog steeds niks te zien:S
    verga wel van de koppijn pffff

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier duurt t soms ook wel ff. Heb je m er na precies 3 weken uitgehaald?
    Ik merk hier dat het verschil in wanneer ik ongi wordt er aan ligt na hoeveel tijd ik m eruit haal (ik schuif soms nog wel eens, en merk dat als ie er 3 weken in zit, ik meestal binnen 2 dagen ongi wordt. Maar zit ie er bv 3.5 week in, dan kan het wel 5 dagen duren)

5. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

Jan 5, 2009
    727
    0
    0
    Ik haal hem ook op de vrijdag(rond 12uur) eruit en wordt dan meestal op maandag ongi!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik tot nu toe eigenlijk de volgende dag als ik hem er in de avond uithaal

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik gebruik de Nuvaring nu ongeveer anderhalf jaar en ik merk dat met de tijd mijn menstruatie korter en heviger is geworden. Zeg maar, dezelfde hoeveelheid, maar in minder dagen. Werd ik in het begin meteen de volgende ochtend ongesteld, is dat nu pas ruim 2 dagen later...

Ik gebruik trouwens ook alleen maar hormonale anticonceptie omdat ik anders minstens 2 dagen per maand compleet van de wereld ben van de buikpijn. (letterlijk, compleet met black outs van de pijn. Echt, een bevalling is er niks bij) Voor het minder vloeien hoef ik het niet te doen, dat is hetzelfde gebleven.

8. Maia

Maia Niet meer actief

ik haalde hem op maandag eruit en werd meestal donderdagavond ongesteld.

9. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Na precies 3 weken we zullen zien tnks meiden

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Flowertje: Niet zwanger? Want dat kan natuurlijk ook een goede reden zijn waarom je niet ongesteld wordt..

Ik werd altijd 1 a 2 dagen na het verwijderen van de ring ongesteld.

11. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    nou heel eerlijk ik hoop niet dat ik zwanger ben

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    ik gebruik de nuva nu zo'n 2,5 jaar denk ik en meestal vrijdagavond er uit maandag ongesteld. het is me echter twee keer gebeurd dat ik de hele week na het uithalen niet vloeide. Dat geeft stress, wat is er aan de hand? echter in de bijsluiter staat er ook iets over en het hoeft geen kwaad te kunnen. De volgende keer werd ik wel gewoon ongesteld.

Share This Page