Hallo iedereen, Ik lees hier veel verschillende verhalen over de prikpil, alleen niet met wat ik nu heb. Ik heb mijn laatse prikpil gehaald maart 08, ben 21 okt. voor het eerst ongesteld geworden. Vervolgens op 2 feb. 08 en 20 feb. 08 weer. Daarna op 7 mrt. een bloeding van 6 dagen gehad, 3 dagen niet en vervolgens weer ongesteld. En sindsdien blijft ik vloeien. Ik vroeg me af of iemand deze symptomen herkend. Volgende week dinsdag ga ik naar de gyn. Als niemand dit hekend, zal ik posten wat de gyn heeft gezegd.
Nou vandaag naar de gyn. geweest. Ze heeft een uitstrijkje gemaakt, en ze zei dat ondanks dat ik op mijn 20 cyclusdag zit dat het slijmvlies nog erg dun is . En dat het er verder naar eruit zag alsof in nog aan de prikpil zat. Vervolgens heeft ze een inwendige echo gemaakt. Mijn eierstokken zagen er goed uit en mijn baarmoeder ook. Ze zag wel een groot blaasje zitten maar kon niet zeggen of dat een eitje was, of gewoon vocht. Nu bloed geprikt of er iets aan mijn hormonen te zien is. Over twee weken moet ik weer bloed prikken en heb dan weer een vervolg afspraak op 13 mei. Om mijn hormoon waardes te bespreken. Ik hoop dat alles goed is daaronder. Zou gauw ik meer weet zal ik dat weer vertellen. (P.S. Ik heb 11 maart 2007 mijn laatste prikpil gehad, stond niet goed in vorige bericht)
Ja, ik heb dit via de huisarts geregeld. Maar ik heb dan ook een vrij makkelijke huisarts. Ik heb gewoon gezegd dat ik geen zin heb om 24 uur met maandverband te lopen en dat ik ook een kinderwens heb.:x Ik weet niet wat jij bij de ha heb gezegd Anna
Hmmz ja ik ook heb gezegd dat we het aan het proberen zijn en dat dit niet echt helpt. alleen zei hij ook dat hij dacht dat ik niet meer aan het ontpillen was dus dat het of een verandering in mijn hormoonhuishouding is en in het ergste geval is het een MK geweest......
De grootste kan is dat er iets nog niet goed zit in je hormonen. Een miskraam moet je niet te snel van uit gaan, aangezien je geen positieve zwangerschapstest hebt gehad. Dan maak je je alleen maar onnodig druk. Je moet gewoon nog een keer naar de HA gaan en dat je dan gewoon wil worden doorgestuurd naar de gynecoloog. En dan moet je gewoon zeggen, dat je graag wil weten of alles goed is daaronder, en dat je nu msschien alleen maar onnodig stress hebt.
ja ik ga er ook niet van uit dat het een mk is geweest hoor en weet haast wel zeker dat het aan mijn hormonen ligt maar nou weet ik niet wat mijn cyclus is en hoe en wat. ben vandaag wel begoonen met tempen en mijn temp was 36,4 tijdens het bloedverlies. kan idd vragen voor een verwijzing naar de gyn. zal wel eens horen
Ik zit nou op mijn werk. Ik zal als ik thuis ben even mijn tempkaartjes hier neerzetten. Ik temp nu al bijna 2 maand.
ik vind het heel moeilijk om die temp kaartjes te beoordelen snap het allemaal niet zo goed. al die sterretjes en letters wat dat allemaal betekend. je temp is wel steeds erg laag valt me op hij komt geen 1x boven de 37..... jammer maar miss deze maand beter? ik heb gister en vandaag getempt gister was die 36,4 en vandaag 36,5 tijdens het vloeien door
Ik ben 6 jaar aan de prikpil geweest en in okt 06 mijn laaste injectie gehad. Daarna in juni ongesteld geworden, dus was heel blij dat dit al na 6 maanden opgang is gekomen. Daarna best regelmatige cyclussen gehad, met soms een kleine uitschieter. Ook ik heb mijn huisarts na mijn eerste menstruatie om een onderzoek bij de gyn gevraagd, maar meer om mijn leeftijd en het idee wat de prikpil met mijn lichaam zou hebben kunnen doen. Maar gelukkig was alles goed, heb ook een inwendige echo gehad en bloedonderzoeken. Hieruit bleek dat ik gewoon weer ovuleerde! Succes.
Ja dat hoop ik ook. en zoals het bij mij er nu uitziet stopt mijn ongi nu gister bijna nins meer en vandaag af en toe bij het vegen....... Wel is ook mijn temp weer gezakt. was 36,4 toen 36,5 nu 36,3 beetje vaag