Ik heb vanaf gisteravond al last van buikpijn/krampen, steken bij de vagina en slap gevoel in bekken. Vanacht heeft de buikpijn continu aangehouden en leek af en toe sterker te worden en telkens terug te komen. Zou dit een begin kunnen zijn? Ik voel me ook zo slap en moe. Ben net wakker maar ben nog moe! Morgen naar de gyn. voor CTG en gesprek. *Zucht* Ik word er zo moe van, je weet gewoon niet wat je moet voelen en doen, zo onzeker!
Zou zomaar kunnen dat dit een aankondiging van de echte weeen is hoor. Ik had ook een zeurderige buikpijn, en 2 dagen laten begonnen bij mij de echte weeen.
Hier begon het ook met buikpijn op zaterdag en zondag en maandag aan het eind van de middag braken de vliezen en was het begonnen. Ik hoop voor je dat het snel begint en wens je vast succes met de bevalling.
Hoop het. Vond net toen ik naar de WC ging een slijmstukje in mijn ondergoed (sorry). Wit kleurig van kleur en beetje snotterig. Slijmprop?
Ik zie je al een tijdje overal verschijnen maar het lijkt erop dat het toch gaat beginnen... Ik hoop het voor je... succes alvast
Ik hoop het. Het is nu wel weer wat rustiger in mijn buik na het douchen, dus misschien gewoon oefenweeën, maar kan misschien niet lang meer duren. Eens kijken wat de gyn. morgen zegt.
Nou, we zijn overdonderd. CTG was goed daarna naar gyn. Echo gehad en inwendig onderzoek. Bleek dat ik al wat onsluiting had maar ook weinig vruchtwater. Reactie gyn: "Nou, het wordt maar tijd dat je gaat bevallen. Kun je morgen?". Uhm... Ok..! Dus morgenvroeg moeten we om 6.30 bellen en dan krijgen we te horen hoelaat we mogen komen en wordt ik ingeleid..! Dus... Al met al totaal niet verwacht. Erg spannend nu.
Nou eigenlijk heel mooi nieuws dus... Succes in ieder geval en ik hoor het wel als je tijd hebt om het melden...
Ik lees net dat je vandaag ingeleid gaat worden. Ik wil je heel veel succes wensen en dat jullie maar snel jullie kleintje in jullie armen mogen sluiten.
Onze zoon is 18-07-2009 na een bevalling van 14 uur geboren. Weeen zijn vrijdagnacht toch begonnen. Gyn heeft me vrijdagmiddag gestript. Foto: http://partyflock.nl/images/user/678701_large.jpg TYGO
Gefeliciteerd... Ik zat al te wachten tot je het kwam melden dat je bevallen was... Ik hoop dat het bij mij net zo gaat... Ben vandaag gestript dus wie weet...