pril geluk en toenemende vraag

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mir75, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    Nog pril maar heel blij zijn wij zoals je aan mijn banner kunt zien
    Dat even ter inleiding.
    Ik merk de laatste dagen dat mijn zoontje (bijna 15 maanden) ineens overdag weer vaker aan de borst wil. Ik vroeg me af of dit met mijn zwangerschap te maken kan hebben (nu al terugloop? ik heb zelf de indruk van niet). Heeft iemand hier ervaring mee?
    Het zou misschien ook kunnen dat hij het nu gewoon heel interessant vindt sinds hij ontdekt heeft dat hij erom kan vragen door een borst aan te wijzen en heel enthousiast "die" of "dit" te roepen (heel schattig trouwens). Herkent iemand zo'n fase?
    Ik weet niet zo goed of ik hem nu steeds zijn zin moet geven. Was erg gewend aan ritme van voeden op verzoek dat we nu al maanden hebben: meestal 2 of 3 dagvoedingen (3 meestal op mijn werkdagen...dan wil hij zodra we thuiskomen ook) en zeer wisselend nachtvoedingen.
    Ik wil hem niet tekort doen, maar wil hem ook niet aanwennen dat hij de hele dag door komt vragen...Hoe gaat dat bij andere langvoedende mama's? Blijven jullie op verzoek voeden of stel je grenzen?

2. ik voed Liene nog steeds op verzoek. Af en toe 'weiger' ik wel eens, bijvoorbeeld als we in een restaurant zijn.

Ook tijdens de zwangerschap van Tisse ben ik blijven voeden op verzoek.

Waaraan ligt het dat Ukkie nu meer wil drinken? Wie zal het zeggen, maar ik zou er, als je het kunt volhouden, aan toegeven.

Deel Deze Pagina