@ CherryBelly: Graag gedaan schat! Jij ook bedankt voor je felicitatie!!! Zo onwerkelijk he dit?! Kan het nog niet bevatten. Ik las op verschillende websites dat men in week 4 bloed kan verliezen van de innesteling?!!??! Maar had gehoopt dat het al ingenesteld was, dus vandaar mijn vraag. Ik weet ook niet zeker hoe ver ik ben... maar wij krijgen deze maand eerst een intake en dan gaan ze allerlei vragen stellen. Er is al gezegd dat er geen echo gemaakt wordt. Dus helaas. Geniet van de zwangerschap!!
Het is echt nog heel onwerkelijk, behalve een paar kwaaltjes heb ik geen gevoel zwanger te zijn, haha Wat die innesteling betreft, heb echt geen idee, maar je kunt hier op het forum ook een verloskundige een vraag stellen, misschien kun je dat doen, dan weet je het zeker
@ Knorretje88: Ja, zal ik doen. Maar ik ga het morgen doen. Ga nu lekker naar bed. Ben doodmoe. Slaap lekker alvast dames!!
Slaap lekker ladies!! Ik ga nog effe op het forum rondhangen. Heb nog niet echt slaap... Ik heb sowieso cyclussen met verschillende lengtes gehad (34-34-37-29-zwanger) dus ik hoop eigenlijk dat ze me meer duidelijkheid kunnen geven Zou wel leuk zijn...meteen een echo na een paar weken en niet pas bij 12 weken.
@essie, slaap lekker. @cherry, Moet zeggen, sinds ik zwanger ben, ben ik ook echt een laatbloeier, kan de slaap ook niet vatten, haha Lijkt mij ook geweldig, gewoon om het bewijs te zien, haha En dan idd gewoon de normale echo's verder, haha Mag ik vragen hoe jong je bent?
Ik ben een broekie Ben 23, word in april pas 24.. Vriendlief is al 29, vandaar ook de keus om nu met kinderen te beginnen, al waren we er beide van overtuigd dat het langer zou duren, haha niet dat we klagen natuurlijk
oh cool Ik vind het echt superspannend en ben stiekem al naar spulletjes aan het kijken. We gaan alleen sowieso nog niets kopen totdat we een echo hebben gehad. Nou meis ik ga proberen te slapen. Slaap lekker straks. -x-
Haha, ik ben ook al allemaal babykamertjes aan het kijken op internet.. echt hele leuke, alleen wat zijn die kamertjes duur zeg Denk dat het voor ons maar een marktplaats kamertje wordt, hier staan ook nog ontzettend leuke kamertjes op... Slaap lekker en zal wel even laten weten hoe het ging bij de dokter. Liefs X
gefeli ik ben zelf ook nog maar net zwanger ook 3/4 weken snap dat je wat zenuwachtig ben aangezien het nog pril is, dit word onze 2e
Van harte gefeliciteert met jullie zwangerschap.. Ik ben er gister ook achter gekomen dat ik zwanger ben... Ik had de laatste dagen al hele rare dromen over baby etc.. Ik kon ook niet slapen, had het heel warm.. Mijn mannetje vond ook dat ik heel warm aanvoelde... Het rare is dat ik verleden week dinsdag wel een bloedprop verloor.. Twas gewoon een donkerrood propje.. niet een wit vliesje ofzo.. Zou dat misschien een innestelingsbloeding zijn geweest? Ik ga er wel vanuit.. Nou dames geniet ervan!!!
@mamasyl en nanny Van harte gefeliciteerd... @nanny, persoonlijk denk ik ook een innesteling, maar pin me er niet op vast Nou dames, Ben vanmorgen bij de dokter geweest, wat kleine info mee gekregen over wat ik wel en niet mag eten (wist ik natuurlijk al van dit geweldige forum ) haha Moet even de verloskundige bellen, alleen zijn die pas te bereiken vanaf 1 uur. grrrr wachten wachten wachten.. Mijn bloeddruk was gelukkig wel goed Liefs,
@ Mamasyl en Nanny1979: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik zit ook naar babykamertjes te kijken en heb al een favoriet. Ik denk dat die het ook gaat worden. Het kost wel super veel, maar dat hebben we er graag voor over.
gefelciteeerd!! moeders voor moeders zwangerschapsdozen pampers... daar kan je allerlei berichten van krijgen, ik krijg er 3 verschillende hihihi geniet ervan meis!
@ Knorretje88: Ja, dat is waar. Het kost allemaal een heleboel. Helaas. Je hebt zeker niet gevraagd of de innesteling al geweest is?
Ik wou dat soort dingen wel vragen, maar ze zei voor alle specifieke zwangerschapsvragen zul je toch bij de verloskundige moeten zijn :x En idd het is heel duur, ben er wel al overuit wat voor thema het kamertje moet worden
@ Knorretje88: Misschien kan het straks vragen als je de VK gaat bellen? Ik ben vandaag erg druk en ga nu beginnen met schoonmaken! Fijne dag vandaag. Wat voor thema gaat het kamertje worden?