Zal het idd eens vragen, als ik het niet vergeet haha Ben al met zo veel dingen tegelijk bezig in mijn hoofd Het thema wordt Winnie de Pooh, ben er zelf ook helemaal weg van, haha Suc6 met schoonmaken, ik ga zo ook eens beginnen met opruimen hier,
@mamasyl: Gefeliciteerd!!!! @nanny: klinkt wel als een innestelingsbloeding. Heb zelf nog geen last gehad van bloedingen. Wel al van misselijkheid en kleine steekjes in mn baarmoeder. @Knorretje: oh leuk!!! Wij gaan maandag naar de dokter. Heb gister een digi test gedaan en daar stond duidelijk Zwanger op met 1-2 erachter. Dus zit denk ik wel goed De assistente van de huisarts was superlief hahaha. Heeft ons meteen gefeliciteerd En leukkkk en winnie the pooh kamertje!!! Wij willen allebei waarschijnlijk wel weten wat het gaat worden. Als het een jongetjes wordt dan wordt het een Pooh kamertje en bij een meisje misschien een Disney prinsessenthema. @essie: mijn man en ik hebben dezelfde smaak gelukkig, alleen hebben we al een heleboel mooie gezien! Dus denk dat we ze maar in t echt moeten gaan bekijken tegen die tijd bij Babypark. @Antares: dank je wel lieve meid! En jij ook gefeliciteerd met je zwangerschaps!! xx
@cherry Ik wil niet weten wat het wordt, wil ook graag een neutrale winnie kamer.. maar wel met tijgertje, knorretje, eeyore en winnie.. niet alleen maar winnie, haha... zo gauw ik dan bevallen ben komen er wel wat leuke decoraties in de blauwe of roze kleur Ik moet 1 september voor het eerst naar de verloskundige.. ben heel benieuwd wat ze daar allemaal doen en vragen enz... kunnen ze dan het hartje ook al horen?? dan ben ik 7+2
Hoi allemaal. Ik ben ook zwanger. Wel een gek idee toen maandag de test positief was. Had in mei een miskraam (bijna 10 weekjes). Had nooit verwacht dat ik al weer zo snel zwanger zou zijn. Ben nu kleine 6 week zwanger. Vind het allemaal wel weer erg spannend.
@knorretje: Ben ook erg benieuwd wat ze allemaal gaan vragen daar. Nadat ik bij de huisarts geweest ben ga ik ook zo snel mogelijk een afspraak maken bij de VK Spannenddd!!!
Hahaha ja kan er niets aan doen. Maar moet nu echt gaan slapen eigenlijk. Moet morgen weer aan t werk -x-
Nee ik ook niet, ben ook gewoon niet moe, heel irritant.. ben ook wel benieuwd wat ze allemaal gaan vrage, hoor dingen als over familie (ziektes enz) of je al eerder zwanger bent geweest, en ze geven advies, je moet bloedprikken en er wordt een afspraak voor de eerste echo gemaakt, van wat ik allemaal begrepen heb maar we zullen het zien Slaap lekker
iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!! ik heb vandaag getest, en ZWANGER 1-2 weken. gelijk de 1ste maand na gebruik van de nuvaring zwanger geworden ik ben helemaal happy