Hallo meiden, Vanaf wanner voelden jullie de baby voor het eerst bewegen? Ben wel heel nieuwschierig. Ik dacht dat ik het met 15 weken al 2 keer voelde bewegen, maar toen een tijd niet, maar nu wel weer heel af en toe. alleen weet ik nog niet wanneer het de baby is en wanneer niet. liefs, marianne
ik voel de baby vanaf 16 weken en 5 dagen , eerst heel af en toe maar nu toch echt dagelijks en heel duidelijk. Bij mijn dochter voelde ik alleen plopjes maar nu voel ik het echt ronddraaien en schoppen. Misschien omdat ik weet wat ik moet voelen. Mijn placenta zit ook nog eens aan de buikzijde dus was ook erg verrast toen ik het al voelde. Het beste voel ik de baby als ik op bed plat gaat liggen en twee handen op mijn buik leg.
Hey hallo Bij mijn zoontje voelde ik het ook zo rond de 15 weken. En bij deze zwangerschap voelde ik het voor het eerst met 11 weken! Nog ff geduld en je zult je kleine veel vaker gaan voelen Fijne zwangerschap he!
Ik voelde het volgens mij bij de 18 weken voor het eerst, toen nog niet elke dag. Pas vanaf de 21 weken ongeveer elke dag. Nu dus steeds duidelijker. Voor mij is het de eerste dus daar kan het ook aan liggen. Mijn placenta ligt wel gewoon aan de achterkant. Het zou dus kunnen hoor zo vroeg maar de trapjes zijn natuurlijk minder krachtig dan verder in de zwangerschap. liefs
Bij de 20 weken echo voelde ik af en toe nog maar een plopje, maar dat was niet echt heel duidelijk.. Sinds week 21 voel ik haar echt heel duidelijk.. Maar alleen de schopjes.. Mijn placenta ligt trouwens aan de buikzijde..
Ik voelde Jelle voor het eerst op 1e kerstdag 2006... Wat een mooi cadeautje Ik was toen 18 weken zwanger.
Zo rond de 16e week begon t met de plopjes en vlindertjes , vanaf een week of 3 zijn t echt schopjes.. en tis een druktemaker! hihi Bluesky , wat byzonder!
Ik voelde de baby vanaf 19 weken, mijn placenta ligt aan de buikzijde. Ik had ook niet verwacht het zo snel al te voelen, had rekening gehouden met ongeveer 22 weken. Een week later zag je mijn buik ook bewegen en kon mijn vriend het ook voelen. Ondanks dat mijn placenta aan de voorkant ligt, voel ik de kleine gelukkig heel goed! Vanochtend bij de verloskundige geweest, ons kindje zit heel erg aan de voorkant. Nu snap ik ook waarom mensen denken dat ik nog maar een paar weken hoef
rond de 15 weken, wist het eerst niet zeker, maar nu weet ik hoe he voelt, dus was zeker zo! (word nu ook lekker getrappeld binnen! )
ik voelde hem/haar al in de 12e week! ik dacht zelf dat dit niet kon, maar ik voelde plopjes in mijn buik en die voelde ik ook toen ik voor de echo moest. Toen bleek op de echo dat de baby erg druk bewoog en toen hij/zij ophield met bewegen (eventjes) was het gevoel weg! ik kreeg dus heel duidelijk een bevestiging dat het klopte..
Ik voelde hem precies op de dag dat ik 16 weken zwanger was en mijn man kon bij precies 18 weken getrappel voelen als hij zijn hand op mijn buik legde.
Ik voelde mijn kleine meid pas vrij laat, met ongeveer 22 weken. Mijn placenta ligt aan de buikzijde, en het schijnt zo te zijn dat je de bewegingen dan wat later voelt. Ze is trouwens niet zo'n heel druk meisje, ze laat me 's nachts nog heerlijk slapen
Ik voelde met 15 weken en een paar dagen wat kriebelen heel af en toe. Nu sinds een paar dagen wat duidelijkere plopjes, dus nog geen schopjes maar dat komt vast nog wel! Liefs Jessy
Ik voelde de eerste keer de baby met 18 weken. Ben benieuwd wanneer het deze keer zal zijn. Kijk er wel heel erg naar uit
Ik voelde de kleine voor het eerst met ongeveer 22 weken. Ik begon me al zorgen te maken. De kleine is vrij rustig. Vooral s'avonds als ik zit voel ik de kleine bewegen.
Ongeveer rond de 16 weken, waren een soort 'plopjes' in mn buik, lijkt een beetje alsof je darmen in de weer zijn Nu voel ik het steeds vaker en duidelijker!
ik voelde het bij ongeveer 17weken. in het begin wist ik niet wat het was maar toen ik het er met een vriendin over had zei ze dat dat de kleine wel eens kon zijn. nu een week later voel ik het wel een paar keer per dag. vooral als ik rustig zit of lig. ik kan niet wachten tot mn vriend het ook kan voelen. (hij zelf trouwens ook niet) liefs doris