hallo allemaal, Vanaf hoeveel weken begonnen bij jullie de symptomen/kwaaltjes ? Ik ben nu 5.1 week maar afgezien af en toe maagzeur, darmkrampjes en af en toe opgeblazen gevoel merk ik helemaal niks. Ik weet dat het fijn is om geen kwaaltjes te hebben maar het maakt me ook erg angstig dat er iets mis is..
Ik voel ook vrij weinig! en weet je wat ik vind het top. Tijdens mijn miskramen had ik echt heel veel symptomen en ging het toch hartstikke fout. Heb alleen honger! en hoe word gewoon om 5 uur snachts wakker omdat ik honger heb haha.
Wat voor symptomen bedoel je? Want darmkrampen, maagzuur en opgeblazen gevoel zijn toch ook symptomen ?
Vanaf week 6 tot week 8 misselijk en soms overgeven! En vanaf deze week alleen nog heel moe en last van maagzuur en snel honger! Snap wel wat je bedoel, bij mn dochtertje was k best ziek tot week 16 dus dit is wel fijner ! De eerste weken zijn sowieso spannend!
Ik had een heel klein beetje maagzuur en wat krampen tot week 11, pas dan begon ik echt misselijk te worden, overgeven, pijnlijke borsten, bandenpijn etc en begonnen de symptomen echt heel duidelijk pas te worden
Ik had alleen beetje strak gevoel in de buik en misselijkheid begon bij mij 1 dag voor de 6 weken en is er nog steeds helaas
Oh hahaha nog een symtoom er bij dat heb ik ook. Ik heb de crackers in mijn nachtkastje Ik ga voor ons allemaal duimen dat het dit keer allemaal goed gaat.
Dank jullie wel meiden. Onbewust heb ik dus meer kwaaltjes dan ik dacht. Ik dacht dat de wachtweken na terugplaatsing erg waren maar de eerste 3 maanden is helemaal erg
Bij mijn eerste zwangerschap tot 6 weken helemaal niets. Toen extréém moe en vanaf 10 weken erg misselijk. Deze zwangerschap tot ruim 5 weken helemaal niets. Toen extreem misselijk en moe.
Na de positieve test en ervoor, pijnlijke borsten moe misselijk Duurde ongv tot 8 weken. Niet overgegeven. Nu alleen nog moe en pijnlijke tepels (al de hele zwangerschap)
Hier bij de eerste nergens last van, voelde mij helemaal niet zwanger afgezien van zere borsten. Bij de tweede vanaf week 6 erg moe, en zere borsten, soms stond eten wat tegen. Nooit echt misselijk geweest.
In heb vanmorgen de laatst cb die ik nog had gedaan en het is toch wel een fijn gevoel dat die van 2-3 naar 3+ is gegaan
Eigenlijk niet echt symptomen gehad behalve pijnlijke borsten die al 2 weken aanhielden. Getest en bij de gynaecoloog bleek ik 5 weken zwanger te zijn
Ik testte positief toen ik drie dagen overtijd was. Had nog niet echt symptomen, afgezien van een trekkerig gevoel in baarmoeder wat af en toe aanwezig is. Voelt als een ongesteldheid wat niet door zet.. Verder nog nergens last van.
Ik heb ook nog vrij weinig symptomen. Inderdaad af en toe wat maagzuur en honger. De echte moeheid en misselijkheid begonnen bij mijn vorige zwangerschappen vanaf week 6 ongeveer. En veel kwaaltjes wil niet altijd zeggen dat het goed zit. Bij mijn twee miskramen super moe en erg misselijk tot dat opeens over was... Hopen voor ons beide dat het nu goed mag gaan!
Ik riep tot een week geleden tegen mijn nan nog ik voel me niet zwanger. Maar vanaf die tijd de hele dag licht misselijk, moe en vroeg wakker. Oh en koude voeten in bed haha. Die hoort er bij mij ook bij Gefeliciteerd met je zwangerschap!