Ik had vanaochted heel erg last van mijn buik en onderrug ik heb vandaag een echo gehad. Ik heb er alleen spijt van want toen ze bijna klaar was heeft ze me flink te pakken gehad. Ze maakte een draai en ik zakte door de grond van de pijn, zeurt nu nog. Maar de vruchtzak zit gelukkig op de goede plek, 5 weken en 3 dagen klopt precies. Ze kon alleen nog weinig zeggen want je zag verder niets. Ze vroeg alleen wel of ik 1 of 2 embryo’s terug geplaatst had gekregen. Dus ik zei 1 hoezo? Zag ze nog een plekje zitten, het kan vocht zijn maar ook een 2e embryo. Dan zou dat dus ‘natuurlijk’ zijn geweest. Over 2 weken weer terug maar als ik t niet trok mocht ik volgende week ook komen. Ik kijk even of ik dat wel wil.
Die eerste weken zijn inderdaad zenuwslopend. Maar geen kwaaltjes wil zoals zovelen hier al zeggen helemaal niks zeggen. Prijs jezelf gelukkig. Ik heb drie miskramen gehad en was telkens kotsmisselijk en moest de hele tijd overgeven. Ook nu bij deze zwangerschap kwamen de kwaaltjes en het overgeven rond de 6de week. Veel succes met het afwachten tot die eerste echo.
Ja ik ben ook nog eens heel slecht in spugen, heb daar een soort van angst voor Hihi dus dat zou ik zo erg vinden Hihi. Ik geniet er inderdaad nog maar even van zolang ik me goed voel!
Ik snap je angst heel goed, ik voel en merk nog steeds niks. Dus je kan goed zwanger zijn zonder dat je dat voelt. Ik bescherm mijzelf ook nog steeds, durf nog niet te geloven en/of te hechten. Voel zo weinig dat ik veel stress en me zorgen maak, ik denk dat dat vrij normaal is voor aanstaande moeders en door een miskraam worden die zorgen alleen maar versterkt. Denk dat dat heel normaal is dus wees niet te hard voor jezelf. Hopelijk snel een kloppend hartje
Gefeliciteerd @Wenssinds2013!!! Ik vind jouw verhaal zo bijzonder, omdat mijn lief en ik ook zijn gestart in juli 2013! En nu na 4,5 jaar ineens zwanger, ik kan nog steeds niet geloven dat het zo is. Het is bij ons ook wel een ongelofelijk verhaal (zie onderschrift ). Ik had 12/11 eisprong en op 28/11 felicitaties van het zkh na bloedtest Dus ik zit nu op ongeveer 5 weken. Ik herken je onzekerheid volkomen, elke keer dat ik niks voel sla ik weer een beetje aan het twijfelen... Maar ik voel wel een paar dingen: --- Ik ben sinds een dag of 3 echt de hele dag door moe. --- Ik word al een paar dagen rond 2u 's nachts wakker van buikpijn en moet dan enorm plassen (enorm veel), en ook rustig een minuut of 10 winden en boeren, het lijkt dus alsof mijn darmen een andere draai zoeken . En dan rond half zeven (bijna de klok erop gelijk) word ik weer wakker en heb ik lang werk (if you get my meaning ) maar het is of diarree of keihard... Ik denk nog wel eens dat dit nog steeds van de Pregnyl is (heb ik altijd heel erg obstipatie door). --- Met name 's nachts last van mijn borsten (ze zijn vrij groot en ze liggen nu bij het slapen meer in de weg dan anders omdat ze in die houding gevoelig zijn), overdag wat gevoelige tepels maar als ik er niet aan kom voel ik ze amper. --- Ik voel met name overdag zo weinig dat ik me er dan elke keer weer aan herinner dat ik niet ongesteld ben, en dat is toch kenmerk nummer 1 nietwaar!! @Kniekie jou heb ik toch wel gezien op fora?? Gefeliciteerd, jij ook nu na 4,5 jaar zwanger!! Echt zo bijzonder! Alledrie na 4,5 jaar raak! Ik heb volgende week woensdag eerste echo, dan ben ik 6 weken en 2 ofzo dagen. Bij welk ziekenhuis zit je @Wenssinds2013 ? Fijn dat je al eerder terecht kon! Hoe gaat het nu met je? Op welke datum is je volgende echo? @Kniekie hoe gaat het nu met jou en wanneer heb jij je volgende echo?
Ik heb vorige week een echo gehad en het hartje klopt! En de meting klopte (dagje vooruit). Nu de 21e weer een echo met 9,5 week. De tijd kan niet snel genoeg gaan Hihi. Hopelijk na die echo gaan we een hele mooie kerst tegemoet!
Gaaf, gefeliciteerd!!! Hopelijk heb ik overmorgen ook een mooie echo........ Maak je ook zo'n mooie banner nu? Hoeveel weken/dagen ben je vandaag precies?
Hihi nee die banner komt misschien na mijn volgende echo. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt met je echo!! Ik ben vandaag precies 8 weken! Jij hebt ook een heftige weg afgelegd Meis! Tjonge. Grappig dat we allebei even lang bezig zijn hihi
Ja dat viel mij ook op! Schept toch een band Was je echo van vorige week met 7 weken de eerste echo? Of had jij er ook al 1 met 6 weken ?
Schept zeker een band, is trouwens een uitspraak die mijn moeder altijd gebruikt Haha. Ik had er 1 met 5,5 week omdat ik zon buikpijn had. En 1 met 7 weken en 2 dagen en na de meting kwam zij op 7 weken en 3 dagen.
Ik had ij juli heel veel klachten, testen liepen af en toen ging het helaas mis. Nu heb ik nagenoeg nergens last van, testen lopen mooi op en dat stelt me nu juist gerust....
O wat apart, groeit de kleine dan zo goed of was de bevruchting dan een paar uren eerder dan gedacht?