Mijn moeders voor moeders test met 5 weken. Is dit een nette streep ? De dame van moeders voor moeders vond hem al vrij donker voor dit termijn. Daarom hoor ik graag ervaringen .
Ik ben pas later begonnen, volgens mij 8 wk ofzo. Geen vergelijkings materiaal... Maar je kan helpen, dat is alleen maar fijn toch?
Ik ben met iets meer dan 5 weken begonnen en was ook zo donker en meteen een knal streep. De ene maakt sneller hcg aan dan de ander volgens mij! Gewoon een nette test lijkt mij en tja wie weet ben je almoets verder dan je zelf hebt berekend. Goed dat je mee doet! Succes met vullen !
Okee bedankt voor je reactie! Ik ben vanavond begonnen. Grappig om te zien hoeveel je eigenlijk plast.
Dat ziet er volgens mij perfect uit! Hier mijn test met 5 weken 6 dagen. Goed dat er zoveel vrouwen mee doen.
Goed dat je ook mee doet! Hier mijn test exact 6 weken. Bij mij vertelde ze ook dat hij mooi was voor 6 weken.
Bij mij is ze afgelopen vrijdag langs geweest. Ik was best zenuwachtig toen ze de test ging doen. 😁 Maar had ook een mooie goede streep gelukkig! Net als bij m'n zwangerschapstests. Leuk dat er toch zoveel moeders voor moeders meedoen. Vind het wel mooi dat we op deze manier toch anderen hopelijk kunnen helpen.
Morgen komt er iemand van Moeders voor Moeders bij mij langs. Zal ook wel zo'n test zijn, is een midstream test denk ik. Ik ben nu 6 weken gok ik. Volgende week vrijdag eerste echo. <3
Ik start vandaag pas met Mvm. Althans er komt vanavond een mevrouw langs. Eerder kon niet vanwege vakanties ed. Alle beetjes helpen zei ze. Ik vond het zelf vrij aan de late kant. Maar blijkbaar hebben ze het hard nodig.
:xIk ben begonnen met 6 week en 2 dagen en had ook.een goeie test iets later dan jij nu begint maar dan zie je ook mijn test. Super trouwens dat je ook mee doet een kleine moeite maar je helpt er zoveel vrouwen mee