Hoi, Is het nu eigenlijk raar om te denken dat het niet raak is als je helemaal geen symptomen hebt? Ik heb afgelopen donderdag mijn eisprong gehad. Toen ik net een topic las van "vanaf wanneer krijg je symptomen", hadden de meesten dat toch al rond de innesteling. Het komt omdat ik altijd erg weinig weerstand heb en alle veranderingen die er zijn. Daar reageer ik op door migraine of maagkrampen te krijgen. Nu heb ik niks en ben ik alleen maar fitter dan normaal. Ik heb heeeeel sterk het gevoel dat het niet raak is deze maand. Het is misschien raar, maar ik ga altijd heel erg op mijn gevoel af. Hebben meer mensen hier dit ook gehad? Ik begrijp overigens echt wel dat jullie mij nu niet kunnen zeggen of ik wel of niet zwanger ben. Maar ik maak me er misschien onnodig druk om. Alvast bedankt voor jullie reactie, Groetjes Luna1
Hoi ik heb ook nog helemaal geen sypmtomen en ook niet gevoeld rond de innestteling.. Dus wacht gewoon nog even af!
hoi hoi, toen ik jou stukje las dacht ik aan mezelf. ook ik reageer bij veranderingen door migraine te krijgen en mn darmen zijn dan een puinzooi. als ik de calculator aan hou heb ik 26 april mijn innesteldag gehad. ik merk niks en al helemaal geen symptomen van. voel me gewoon goed. ik heb ook heel sterk het gevoel dat het niet raak is. maar goed. voor mij is dit de eerste ronde en verwacht ik het ook nog niet echt. maar hoop het natuurlijk wel. kweet niet of je hier wat aan hebt. maar oke. xxx muppie
Symptomen zeggen helemaal niets. Zeker niet zo kort na je eisprong. Er zijn legio vrouwen die niets voelen en pas bij de echo zeker heben dat ze zwanger zijn. Maak je dus niet al te druk om het wel of niet voelenvan symptomen. Het wel voelen van symptomen zegt namelijk ook al helemaal niets.
Sterker nog... en zijn een heleboel vrouwen die zich juist beter voelden voor hun NOD ipv slechter. Hey, je voelt je anders dan normaal, kan ook een teken zijn . De moed dus niet zomaar opgeven hoor. Ik voelde ook helemaal nix voor mn NOD, sterker nog, bij mn vorige zwangerschap voelde ik helemaal niets tot mn dochter begon te schoppen . Alles kan! Om met de woorden van onze wijze VKs te spreken: wel of geen verschijnselen hebben zegt helemaal niets! Succes met afw88 weer! xx
@ Muppie 85: Succes dan in je eerste ronde! Toen ik anderhalf jaar geleden met de pil stopte werd de migraine daarna een stuk minder frequent! Heeft echt goed geholpen. En ja ik heb wat aan je antwoordn. bedankt. @ Mammie85: Succes met wachten! Dan heb jij ook wat aan de antwoorden hier. @ Anouk en Marit: bedankt geeft me toch een beetje hoop! EN ja dat ik me beter voel zou best wat kunnen zeggen!
Hier nog steeds geen symptomen... Nog meer meiden met ervaring? Denk eigenlijk nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden volgende week zondag.
Omdat ik toch nog hoop op wat meer antwoorden zet ik mijn berichtje maar weer eens boven aan . Hier verder nog geen symptomen. Alleen wat moe en wat donkerdere afscheiding dan normaal. Ook het gevoel dat ik blaasontsteking heb dus ga maar eens naar de dokter maandag.
Hoi Luna, Ik had eigenlijk helemaal geen symptomen. Het voelde zelfs alsof mijn ongi er aan zat te komen. Het enige wat ik apart vond was dat mijn borsten een heel klein beetje zeer bleven doen. Of eigenlijk dat nog niet eens... Het schommelde tussen 'nergens last van' naar 'iets gevoelig' terug naar 'nergens last van'...Heel onzeker aangezien ik normaal altijd ongi word als mijn borsten totaal niet meer gevoelig zijn.... Eigenlijk schrok ik me rot toen ik een dag na mijn vermoedelijke NOD een testje deed.... Test deed ik nog meer voor de leuk ook omdat ik wel eens wilde weten hoe het nou precies werkt ..Gewoon eens ervaren.. En zolang ik toch nog niet ongi was kon ik het nog wel proberen toch? En ik kreeg me toch een vette plus in beeld! Dus ja....het kan! Wil je hier natuurlijk geen valse hoop mee geven want iedere vrouw is weer anders en geen cyclus is hetzelfde maar toch.... Succes met wachten! x Kweenie
Hoi Kweenie, bedankt voor je antwoord. Vandaag begint bij mij de gebruikelijke pijn in mijn borsten en buik. Dit heb ik altijd als ik ongi moet worden. Gisteren avond wel misselijk geweest maar denk dat dat door de warmte kwam. Ik heb vandaag 13 dagen geleden mijn eisprong gehad. Dus ik denk dat mijn cyclus wat korter is dan mijn banner aangeeft. JIj gefeliciteerd met je zwangerschap! Het kan dus wel zonder symptomen. Liefs lUna
Ik heb ook totaal geen symptomen gehad tot ik 6 weken zwanger was. Alleen idd beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker na eisprong. Ik had ook heel erg het gevoel dat ik gewoon ongi zou worden (krampjes en rugpijn). En zie nu mijn banner. Dus...Alles kan.
Ik had tot 7 weken helemaal geen symptomen. Wel voelde ik me anders, alsof mijn bloed sneller stroomde. Nog even geduld! Hopelijk krijg je deze maand een mooie uitslag!