Ik heb gisteren 3x positief getest, maar sinds vanochtend ineens een heel klein beetje bruinverlies en de lichte symptomen die ik had, zijn verdwenen. Ik had een paar dagen last van een druk achter mn schaambot en gisteren begonnen mn borsten wat gevoelig te worden. Nu heb ik nergens last meer van en ben hartstikke bang dat het misgaat. Dit was namelijk een zeer gelukkige toevalstreffer, want hebben 6 mislukte ICSI-pogingen gehad en artsen zeggen dat wij niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Heeft er iemand naast bruinverlies ook gehad dat er geen symptomen (meer) waren? Ik lees bijna alleen maar dat als symptomen verdwijnen het dan vaak misgaat
Ik heb precies hetzelfde gehad, vorige week. Een klein beetje bruin bloed verloren, dat duurde een aantal uren. En ook wat kramp, maar niet heel heftig ofzo. Ik denk om dat bloed eruit te krijgen. Nu nergens meer last van dus ik hoop dat alles nog in orde is..
Ik heb het 2 weken geleden ook gehad. Iets oud bloed verlies, en nog tot heden geen vers bloed. Mijn testen blijven negatief, en twijfel of ik zwanger ben of een cyclus overgeslagen heb. Ik heb geen stress, dus dat kan geen reden zijn om cyclus over te slaan. Het blijft dus spannend, morgen vroeg nog eens testen (vorige test 5 dagen geleden). Anders wachten tot de volgende menstruatie, en door klussen. Gr Inge
Heb net vk gebeld. Rond 4/5 weken zien ze vaker gering bloedverlies en bruinverlies. Kan komen doordat de placenta zich inwerkt in de baarmoederwand en dan een bloedvaatje raakt. Het heeft mij in elk geval helemaal gerustgesteld. Kan ik nu gaan genieten :-D