Hoi Lezers, Ik ben nieuw hier maar na alle forums al afgestruind te zijn voor antwoord op mijn vraag, dacht ik, laat ik het zelf maar in de groep gooien. Ben al ruim 2 jaar aan de pil, altijd een normale menstruatie gehad, in mn stopweek altijd vrijwel gelijk ongesteld en ook vrij heftig. Gelukkig was het maar 3 dagen. Nu is woensdag 3 april mijn stopweek ingegaan, heb pas vanaf vandaag (maandag 8 april) donker bloedverlies en echt maar heel weinig. Ik vermoed dat het gewoon oud bloed is maar ik voelde me zowiezo al wat onrustiger. Vanaf wanneer zou ik nu evt een test kunnen doen die echt duidelijkheid verschaft? Hoop dat iemand kan helpen. Groetjes ettevy
Hay!! Ik denk niet dat je zwanger bent hoor. Maar een test is de enige die t je kan vertellen. Die zou je nu al kunnen doen dat stelt je misschien een beetje gerust en weet je iig waar je aan toe bent. Ik kan je wel vertellen dat ik toen ik een tijdje aan de pil was ook ineens veel minder ongi werd. De dokter gebeld en zij vertelde dat dit normaal is als je een tijdje aan de pil bent. Ik zou zeggen als t niet echt doorzet even een testje doen en als die negatief is weet je gelijk wat. Succes! En laat t ffies weten als je wat weet! Ben wel benieuwd!
Hoi,ben ook jaren aan de pil geweest. Bij mij kont t verlies in de stopweek heel erg verschillend zijn.soms een paar dagen lang een beetje,soms maar een dag... Maar als je t zeker wilt weten...toch een testje wagen