12 weken zwanger bijna geen symptomen meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmy33, 17 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy33

Kimmy33 Actief lid

18 sep 2017
    152
    16
    18
    Vrouw
    Hoi.
    Zoals de titel het al zeg ik ben vandaag 12 weken zwanger.
    En heb sinds 2 dagen bijna geen symptomen meer.
    Normaal pijnlijke borsten ongesteldheid krampjes lage rugpijn.
    En dat heb ik sinds 2 dagen bijna tot niet.
    Heb van het weekend wel een weekend met veel stress door ruzie met partner zwangerschap hormonen .
    Heb volgende week dinsdag pas me 13 weken echo.
    En vorige week maandag controle gehad waarbij de kleine lkkr aan het bewegen was en het hartje goed aan het kloppen was.
    Zijn er bij meedere dat er bijna geen symptomen meer zijn of zou dit kunnen zijn dat het hartje niet meer klopt

2. 19Summer87

19Summer87 Actief lid

12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Lijkt me geen reden tot paniek als vorige week nog alles goed was bij de echo.
    Ik weet dat het lastig is omdat je je kindje nog niet voelt bewegen. Zelf had ik een periode ineens minder last van misselijkheid dus maakte me toen ook wel zorgen, maar een paar dagen later kwam dat weer terug en bleek er niks aan de hand te zijn.

3. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Klachten uit het eerste trimester gaan vaak rond deze termijn weer over. In het tweede trimester voel je je vaak een stuk beter. Zegt niets over hoe het met je kindje gaat!

4. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Hoi hoi, ik ben nu 11 weken en al mijn symptomen zijn al een week zo goed als weg (alleen nog wel zeer pijnlijke borsten maar dat is het dan ook). Paar dagen geleden nog een hele mooie echo gehad dus denk echt dat we gewoon mogen gaan genieten van dat het eerste trimester ten einde zit te komen:)

Deel Deze Pagina